המנחה היפה שעזבה לאחרונה את זכיינית רשת לטובת השתתפות בריאלטי "רוקדים עם כוכבים" בקשת המתחרה, יעל בר זוהר העלתה פוסט מרגש לרשתות החברתיות שגרם לקהל העוקבים הרחב להזיל דמעה.

בעלה של בר זוהר, המנחה והשחקן המוכר גיא זוארץ חוגג היום את יום הולדתו ה-49 וזו הזדמנות נוספת להפגנת אהבה ברשתות החברתיות. זמן קצר לאחר שחשפה הרקדנית את רגשותיה כלפי בעלה לכבוד 16 שנות נישואיהם וריגשה את כולם, כעת היא עושה את זה שוב רק כשהפעם משתפת בברכה שכתבה לכבוד חגיגות יום הולדתו של אב ילדייה. 

גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

משתתפת תוכנית הריאליטי העכשווית והרועשת בירכה את בעלה וכתבה לצד התמונה: "יומולדת שמח חיים שלי, גבר שלי! את כל מה שיש לי להגיד לך כתבתי לך כמובן בבוקר… כמה אני אוהבת אותך. כמה זכיתי בבעל, בפרטנר ובחבר הכי הכי טוב לב בעולם. לומדת ממך כל יום מחדש - להיות אדם יותר טוב.. הורה יותר טוב, אומן יותר טוב- כל מי שמכיר אותך יודע כמה הלב שלך מדהים. איזה מזל שאלוהים שלח לי אותך. מזל טוב אהובי שלי רק שתהיה לי בריא שמח ומאושר".

אם לא התרגשתם מספיק. זוארץ בתגובה לברכה המרגשת: "יום הולדת. הברכות והמילים שהילדים ויעלי כתבו לי מילאו אותי בכל הטוב שיש לעולם להציע. תודה אלוהים, זכיתי!" פייר? אנחנו נמסנו ובהחלט בחרנו לכנות את הזוג המלכותי הזה בתור הפאור קאפל הפוטוגני, היציב והחזק בביצה. מזל טוב גיא!