לפני שבועיים במהלך חופשה רומנטית בתאילנד, כרע צחי פרנקל ברך וביקש את ידה של טיטי איינאו שנענתה בחיוב ואף הקדישה פוסט מרגש וכתבה: ״מהרגע שראיתי אותך, ידעתי שאתה הבית שלי, אני אז אני אומרת כן, מיליון פעמים כן״ . אמש הצפינו השניים עד לקרית אתא והתייצבו לראשונה בססטוס החדש כזוג מאורס מול עדשות המצלמה באירוע מתוקשר לרגל השקת הסניף החדש של אביבי מטבחים.

איינאו חשפה כי היא עדיין לא התחילה את ההכנות לחתונה אבל היא כן יודעת שהאירוע המרגש יערך בעוד שנה מהיום, בחודשי החורף הקרים ולא בחודשי הקיץ החמים, בשונה מהבחירה המועדפת על זוגות מאורסים. עוד אמרה כי היא רוצה להתחתן ביער או בטירה כיאה לפיה קסומה. קשה מאוד היה לפספס את טבעת היהלום הגדולה שניצנצה על האצבע שלה, אותה קיבלה מארוסה הטרי עשרה חודשים בלבד אחרי שהחלו לצאת. מלכת היופי במיל' ואמרה שכבר מתחילת הקשר היא ידעה שתהיה חתונה, כך שמבחינתה התזמון לגמרי היה סביר.

טיטי איינאו, צחי פרנקל (צילום: רפי דלויה)
טיטי איינאו, צחי פרנקל (צילום: רפי דלויה)

עוד חשפה כי בפסח הקרוב היא ופרנקל יטוסו לחופשה ממושכת בארה"ב כך שהם חסכו את הויכוח הראשון עם המשפחות שלהם איפה יערכו את ערב החג.  עוד בלט המאורס והזמר רותם כהן שהודח לאחרונה מ"רוקדים עם כוכבים״ כהן אמר כי עכשיו שהתפנה לו הזמן הוא יכול להקדיש אותו לתוכניות לחתונה הצפויה שתערך ממש בקרוב. עוד נראו כוכבת הסרט ״מתחתנת״, הילה סעדה, מאור בוזגלו ואחרים.

טיטי איינאו, צחי פרנקל (צילום: רפי דלויה)
טיטי איינאו, צחי פרנקל (צילום: רפי דלויה)