בצל הפיגוע שהתרחש אמש (שלישי) בבני ברק ובו קיפחו את חייהם חמישה בני אדם, והפיגוע שהתרחש בתחילת השבוע בחדרה ובו נרצחו שני לוחמים מג"ב, תעשיית הבידור לא שותקת וקוראת למנהיגים לעשות כל האפשר על מנת לעצור את המצב המפחיד והקשה ואת החרדה שיש ברחובות.

בין המגיבים גם הזמר הראל סקעת, שכזכור הוא גם בן זוגו של סגן שר החוץ, עידן רול. סקעת שיתף בזכרונות ילדות שלו מהאינטיפדה הראשונה וכתב: :"כילד שגדל בשנות ה-90, זיכרון הפיגועים עדיין מהדהד וקיים.. האוטובוסים המתפוצצים, קניונים, עדלאידות, קו 5, דולפינריום, צומת בית ליד ולצערי עוד הרבה.. זוכר את הרגעים האלה עד היום, הם חלק משכבת ׳המגן׳ הקשה שגדלה על העור שלי ושל כל יהודי אזרח ישראל.. מאז הפכתי אבא, והתחושות קשות אפילו יותר".

הראל סקעת, עידן רול (צילום: אהובה סקעת)
הראל סקעת, עידן רול (צילום: אהובה סקעת)


עוד הוסיף וכתב סקעת באינסטגרם שלו: "יש משהו חסין בלהיות ילד, אתה לא באמת מבין את המשחק עד הסוף, יש בך המון תקווה, וחוסר פחד ששייך לגיל הזה. בתור הורה האחריות שיש לך על הילדים שלך ממלאת אותך בפחד מוחשי, תחושת תסכול של איך לעזאזל תסביר להם שזה המצב שלנו כאן במדינה. אתמול ירדתי מהבמה לחדשות האיומות על הפיגוע ברמת גן, אחרי באר שבע וחדרה. הרוע לובש פנים ודרכים חדשות, אבל אסור לנו להיכנס לייאוש. לא נעניק מתנה לאף אחד שרוצה לפגוע בנו. לא פיסית ולא מורלית. זמן לקחת אויר, לשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו, לתת לממשלה וכוחות הביטחון לעשות את העבודה שלהם, ויחד, באחדות, לנצח גם את התקופה הזו. יכולנו ונוכל עוד. אנחנו חייבים את זה לילדים שלנו. לעתיד שלהם.. אני מבקש להשתתף בצער משפחות ההרוגים ולאחל החלמה מהירה וטובה לפצועים. אנחנו ננצח".