הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון לא חששה לטוס לאוקראינה שנמצאת במלחמה קשה מול רוסיה, בכדי לעזור לפליטים אוקראיניים שנמלטו מבתיהם, אבל במדינה שלה היא פוחדת. בעקבות אירועי הטרור הקשים שפקדו את המדינה בשבוע האחרון סיפרה הדוגמנית כי היא ביטלה שלוש מוניות שהזמינה כי גילתה ששם הנהג היה ערבי, והוסיפה כי ציבור שלם נפגע מכך.

דדון אמרה: "אני אשכרה ביפו, מחכה למונית ומפחדת, כל טריקת דלת מקפיצה אותי״, והוסיפה: "ביטלתי כבר שלוש מוניות כי השם היה של ערבי, וזה הזיה גם חברה שלמה נפגעת מזה כי ברור שזה קומץ של פסיכים וקיצוניים. ולרגע אין לי משהו נגד ערבים אני פשוט מפחדת. עד שלא הופיע שם של נהג יהודי לא אישרתי את המונית, ואני יושבת כאן ומבטלת ומחכה למונית שלי במדינה שלי, בפחד. זה אבסורד".

נטלי דדון (צילום: אביב חופי)
נטלי דדון (צילום: אביב חופי)

לאחר שפרסמה את הסרטון וחטפה תגובות קשות ברשת, שיתפה דדון בסטורי תגובה שקיבלה ובה נכתב: "זה מובן לגמרי מה שאת עוברת וגם אני מוצא את עצמי יוצא עם הכלב לטיול וכל שנייה מסתכל אחורה ולצדדים שחלילה לא יהיה מישהו חמוש שמתכנן להרוג אותי ואומר לך את זה מישהו שהוא ערבי שגר ביפו. זה מלחיץ לכולנו וזה לא קל". דדון כתבה לצד התגובה: "יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים" ו"תודה על הקול השפוי וההבנה ביחד". 

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)