בעקבות הפרשה האחרונה המרעישה שאירעה לפני כחודש, בה פרצו גורמים אירניים למחשב ולנייד של ראש המוסד ומקורביו של דדי ברנע, ושלפו משם חומרים אישיים ומביכים, סדרת מתח וריגול חדשה נולדה. ראש המוסד בכוננות שיא, כי אחרי שנאלץ להתמודד עם הפרשה המטלטלת והחמורה בתולדות פריצות הסייבר, הוא ייאלץ לצפות בסדרה חדשה על האירועים בחייו.

השחקן הלוהט יהודה לוי לוהק לגלם תפקיד ראשי בסדרה החדשה של קשת 12 "האויב שבתוכנו". לוי נבחר לגלם את ראש השב"כ בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים של ראש המוסד, על קץ הפרטיות וגילוי ההדלפה החמורה שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו. לוי לוהק לתפקיד הגדול הבא שלו, אחרי שזכה רק לפני שבוע בפרס הבינלאומי היוקרתי כשחקן הטוב ביותר על תפקידו בסדרה "ריקוד האש", שתעלה בקרוב ב-yes בפסטיבל הבינלאומי לסדרות הטלוויזיה שנערך בצרפת.

יהודה לוי (צילום: אמיר מאירי)
יהודה לוי (צילום: אמיר מאירי)

את הסדרה יצרו רון לשם עמית כהן ודניאל אמסל, יביים אופיר לובל, בהפקת "שנהר הפקות", והיא צפויה לצאת במהלך השנה לצילומים ולעלות בקשת 12. בעשור החולף השקיעה קשת כחצי מיליארד ש"ח בסדרות מקור ובשנה הקרובה צפויה להשקיע למעלה מ-100 מיליון ש"ח בהפקה ופיתוח של 10 דרמות ישראליות מקוריות.