הסערה סביב אלה אייבינדר וזכייתה ב'הישרדות VIP' מסרבת להיגמר והערב (שני) עורך דינה של הזוכה הטרייה, עו"ד אלעד שאול, שוחח עם איריס קול ב-103FM, והצהיר כי "היא על סף קריסה נפשית. אנחנו מחזקים אותה, אבל במקום ליהנות מהזכייה היא יושבת ובוכה".

רגע הזכייה של אלה אייבינדר בהישרדות VIP (צילום: באדיבות רשת 13)

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לטענת עורך הדין, אין ספק כי זכייתה של אייבינדר במבחן האש הייתה כשרה לחלוטין: "זה מצולם, רואים שאין מגע שלה עם אבן האש והחבל, אז הבדיקה שולית. עושים את הבדיקה כדי להשתיק את הקולות ולהרגיע את הרוחות".

כאמור, אייבינדר שכרה את עורכי הדין אלעד שאול ואהרון מלכה, עורכי דין מתחום הפלילי וניהול משברים, בכדי להיות מוכנה לכל תרחיש ולכל החלטה של הפקת התוכנית. אמש שיגרו עורכי הדין של אייבנדר ל"רשת" מכתב בו דרישה לקבלת כל המסמכים שאלה אייבנדר חתומה מולם, כולל החוזה, תקנון התוכנית, כללי הפורמט לעניין קיום מבחן אש ואת רשימת החומרים שהועמדו לרשותה במסגרת מבחן האש, בכדי לבדוק עם מומחים את הטענה שמגע באבן מאיץ בערה.

כמו כן נכתב במכתב כי אייבנדר שיתפה את עורך התוכנית רועי סטריקובסקי כי היא חוששת שהחוט יהיה רטוב ויקשה על מבחן האש ובכוונתה לבדוק את החוט לפני עריכת מבחן האש וכך לטענתם עשתה. עורכי הדין ששכרה אייבנדר הם לא אחרים מעורכי הדין ששימשו את זוכה הישרדות העונה הקודמת אסי בזוגלו, אחיו של חברה הטוב של אייבנדר, אוהד בוזגלו. כזכור בוזגלו גם הוא השתמש בשירותים משפטיים בעונה הקודמת כשטען כי הזכייה הצפויה של ישראל אוגלבו היא נגד חוקי הפורמט היות שתיאם הצבעות עם אחד מהשופטים, מה שהוביל לבסוף להצבעה חוזרת ולזכייתו של בוזגלו.  

מרשת 13 נמסר "העניין נמצא בבדיקה כשיהיו החלטות נעדכן".