כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן דיברה בגלוי על מערכת היחסים שלה עם כוכב ה"סאטרדיי נייט לייב", פיט דיווידסון, בטיזר חדש לראיון הקרוב שלה ל-"Good Morning America", שעתיד לעלות לאוויר היום. כשהעיתונאי רובין רוברטס שאל את כוכבת "משפחת קרדשיאנס", "כמה רצינית" מערכת היחסים שלה עם הקומיקאי, השיבה קים: "אני בחורה של מערכות יחסים ולא הייתי עם מישהו אם לא הייתי מתכננת לבלות איתו הרבה זמן".

קים המשיכה וציינה שאמנם היא לא ממהרת להגיע להחלטות בקשר, אבל היא שמחה בזוגיות שלהם. "ברור שאני רוצה לקחת את הזמן שלי", הסבירה, "אבל אני מאוד שמחה ומאוד מרוצה וזו הרגשה כל כך טובה רק להיות שלווה". הפרומו לראיון נתן הצצה לאופן שבו המעגל הפנימי של קים מרגיש לגבי פיט, כשקריס ג'נר ציינה: "הוא בחור ממש נחמד".

פיט דיווידסון (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
פיט דיווידסון (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

גם אחותה הקטנה של קים, קלואי קרדשיאן - שכבר נתנה לפיט את האישור שלה - שיבחה את הקומיקאי בראיון ואמרה: "הוא פשוט מצחיק אותה והיא צוחקת כל הזמן". למרות שברור שרבים מהסביבה של קים אוהבים את החבר החדש שלה, מקור אמר בלעדית ל-E! כי קים החל לפגוש גם את משפחתו הקרובה וחבריו בביקור בביתו שבניו יורק. "קים אהבה לקבל את ההצצה הזו לתוך עולמו של פיט ומאיפה הוא הגיע", שיתף המקור. "המשפחה שלו הייתה מאוד נחמדה ומסבירת פנים".