דסק הנדל״ן של ליאורה גאה להציג את עסקת השנה. הדירה של שרי אריסון במגדל השופטים נמכרה ב־130 מיליון שקל למרק אייזנברג, 66, איש עסקים ונדבן יהודי צרפתי. אייזנברג מכהן כנשיא ארגון אליאנס העולמי והוא מייסד ויו"ר עמותת קוואליטה (Qualita), ארגון הגג של עולי צרפת בישראל. מטעמה של שרי אריסון ביקשו לא להגיב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שרי אריסון (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)
שרי אריסון (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

 >זה מטוס? לא, זה כנראה חתול שחור. הלוויין הצבאי של ליאורה קיבל השבוע אותות על כך שהאלוף עמיקם נורקין, שנפרד מתפקידו כמפקד חיל האוויר, ישאיר מאחור גם את הרמטכ"ל אביב כוכבי וסגנו הרצי הלוי, בעקבות איזשהו סכסוך שפרץ לכאורה בין הגנרלים. הסיבה: מעל דפי העיתון שאתם קוראים, פרסם טל לב־רם כי התגלעו חילוקי דעות בין נורקין לכוכבי במהלך מבצע שומר החומות. לאחר הפרסום פיזרה סביבתו של כוכבי האשמות כלפי נורקין וקינחה בכך שבכלל בזמן האחרון הוא מוצג בתקשורת באור חיובי הרבה יותר מהרמטכ"ל. ומה קשור הרצי? בקריה מלחשים שזה לא קשור למבצע שומר החומות אלא לשומר טינה, לאחר שנורקין מנע ממנו בזמנו מלהיכנס לבסיס חצרים. וגם מגזרת נורקין נשלחים חצים על כך שכוכבי כביכול היה בין אלה שסיכלו את מועמדותו לתפקיד ראש המוסד.

תגובת דובר צה"ל: “בין הרמטכ"ל, סגנו ומפקד חיל האוויר היוצא קיימת הערכה רבת־שנים, המבוססת על שירות משותף. חלק מהדברים אינם מדויקים ובחלק מהדברים מדובר בשקרים של ממש. מעבר לכך, לא נתייחס לרכילות זולה".

עמיקם נורקין בפאנל המדיני - ביטחוני באוניברסיטת רייכמן (צילום: אבשלום ששוני)
עמיקם נורקין בפאנל המדיני - ביטחוני באוניברסיטת רייכמן (צילום: אבשלום ששוני)