יונה אליאן נסעה להצגה בצפון, וששי קשת, כמנהגו, שלח לה הודעה רומנטית לדרך. אלא שההודעה הגיעה משום מה לכל אנשי הקשר שלו בוואטסאפ.

קשת, אהבה שאינה תלויה בדבר?

״אני כמובן לא ידעתי מזה עד שהתחלתי לקבל תגובות מחבריי וחברותיי לוואטסאפ שקיבלו את ההודעה. הם חשבו שזה מיועד להן או להם. חלק מהתגובות היו מצחיקות, וחלקן ענו באותה לשון רומנטית. מעניין אותי אם גם את קיבלת את ההודעה. כך או כך, מבוכה כזאת לא הייתה לי מעולם. דרך אגב, את יונה זה שעשע״.

ששי קשת, יונה אליאן (צילום: שי בוזגלו)
ששי קשת, יונה אליאן (צילום: שי בוזגלו)

> ביקור מרגש במיוחד התרחש בבית משפחת השוטר אמיר ח'ורי ז״ל, שנרצח בפיגוע בבני ברק. החוקר הפרטי המפורסם מישל חדד ורעייתו ד״ר דורית זילברמן הגיעו לנחם.

זילברמן, היה קשה?

“חדד וג'ריס ח'ורי, אביו של אמיר ז"ל, התחילו את דרכם יחד. הם גרו יחד בבית השוטר וסיימו ביחד בדרגת רב־פקד. כשהגענו הגיעה כל צמרת המשטרה, ניצבים, מפקד מרחב דן, אזרחים מרמת אביב ומיישובים דתיים. כתבתי לפני למעלה מ־20 שנה רומן בשם ‘שופט שלי', שהגיבור שלו ערבי נוצרי שנבחר להיות שופט שלום וקוראים לו, את יושבת? אמיר ח'ורי. אז כתבו שזהו גיבור יוצא דופן בספרות העברית כי הוא לא קורבן. וכך היה גם אמיר ח'ורי ז"ל".

> עשרות מוקירי זכרו ואוהביו של המפיק ואיש ה־NBA, אריק הניג ז"ל, התכנסו ביום שישי בבר "הקופסא" בתל אביב כדי לדבר על אריק לרגל יום הולדתו, שחל ב־1 באפריל. באותה הזדמנות הוקרן גם סרט שנעשה לזכרו עם סיפורים גדולים ומצחיקים על האיש הנדיר, שהגשים חלומות למאות אנשים. באותה שעה גם שודר הסרט בערוץ 12. הגיעו: חברו הקרוב - מנכ"ל קשת אבי ניר, המשנה למנכ"ל חיליק שריר, ניב רסקין, מוני מושונוב, ג'ימי טורק, ברק סרי, בועז ביסמוט ואלמנתו של הניג, מיה בלנקה, שסיפרה כמה שהיא מתגעגעת אליו.