הזמר הלטיני מאלומה הרעיד בפעם השנייה את היכל מנורה בתל אביב וסגר את שתי ההופעות המוצלחות שלו בישראל. אמש (שני) הגיעו "JD SPORTS" למתחם ה-VIP של ההופעה וחשפו שם את נבחרת השגרירים של המותג הבינלאומי: הזמר סטפן לגר, בתם של אסי ועדי בוזגלו - אייר בוזגלו, הדוגמן ברק שמיר, הרקדנית שפיזזה על הרחבה לצידו של לירן דנינו ב"רוקדים עם כוכבים" - ג'וליה שחר ואלסי דול.

בין האורחים שהתארחו במתחם ה- VIP נכחו גם ג'וזי זירה, לאה שנירר, שלמור שטרוזמן, מורן אטיאס, נטלי דדון, מירן בוזגלו, הילה סעדה, שמחה גואטה, מור ממן, הלן הוד, קארין גרינברג, בל אגם ועוד רבים אחרים. ב-TMI החליטו לתפוס את ההורים הגאים של הפרזנטורית החדשה אייר בוזגלו לשיחה צפופה על העתיד של בתם הצעירה, הפחד מטוקבקים קשים ובחירתו של אסי בוזגלו לעמוד מאחורי אלה בעקבות פרשיית הגמר הגדול. 

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: שוקה כהן)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: שוקה כהן)

אתם אוהבים את מאלומה?
אסי: "אני מדי פעם שומע, אני עוקב אחריו באינסטגרם. חתיך אמיתי".
עדי: "אני לא מכירה. רק אמרתי לאסי שהוא חתיך ואני רוצה איתו סלפי".

את רוצה רק סלפי? יש זוגות שנותנים פס לבן אדם אחד.
"יש לי את גבר החלומות, מאלומה יכול לחכות". 

איך ההרגשה שהבת הקטנה שלכם מתבגרת והופכת לשגרירה של מותג אופנה?
"אנחנו מאוד גאים ואנחנו רוצים להשאיר אותה עם רגליים על הקרקע. היא עוד לא קרעה זוג נעליים כמו שאומרים בשפת הכדורגל. אנחנו מאוד גאים ומצפים לעתיד ורוד".

אתם לא מפחדים קצת?
עדי: "לשמחתנו יש לנו ילדה מאוד בוגרת, שהיא גם משתפת בהכל ויד ביד איתנו. אנחנו יודעים הכל, אז לפחד? לא".
אסי: "יש כל כך הרבה דברים לפחד מהם, שזה הדבר הכי פחות מפחיד. פחד לא מנהל אותנו". 

אסי בוזגלו (צילום: שוקה כהן)
אסי בוזגלו (צילום: שוקה כהן)


אתם לא מפחדים מטובקבקים ותגובות רעות?
אסי: "אנחנו חיים את זה. אנחנו בעונה שביעית של 'בוזגלוס' ועוד מימי כשחקן כדורגל התמודדתי עם טוקבקים. תמיד יהיה לאנשים מה להגיד והילדה הזאת מוכנה מגיל מאוד קטן לדברים האלה ואנחנו משתדלים להראות לה ביקורת בונה ועניינית. אנחנו אנשים של ביקורות אבל גם יודעים לזהות אינטרסים". 

ריין הצטרפה למשפחה. איך אסי מתפקד כאבא?
עדי: "וואו מדהים. רק שישאר ככה".
אסי: "אני פחות קם בלילות כי מאוד קשה לי. יש לי כאבי ראש, עסקים. משתדל לנהל את זה בצורה הטובה ביותר. עדי קיבלה את זה כמתנה והיא הרבה יותר בשלה וזה ניכר בשטח כמו שאומרים. יש עבודת צוות ואני צוות הווי ובידור יותר".

יש שינוי במערך המשפחתי מאז שהיא נכנסה לתמונה? האינטראקציה בין האחים ותשומת הלב שאתם נותנים ליתר.
אסי: "אנחנו רואים את מילאן יותר על המשמר. ריין מקבלת המון תשומת לב מאחים שלה. זה טבעי ואנחנו משתדלים לתת יותר תשומת לב למילאן ולא שוכחים את לאו לשנייה. הכי טבעי בעולם".

היה את הבלאגן של אלה וג'קי בגמר הישרדות ובחרת בצד של אלה. למה?
אסי: "לא לקחתי שום צד. קיבלתי פניות מהשורדים שאעזור לה עם עורכי הדין. אני חשבתי שהגיע לג'קי לזכות ואמרתי את זה לא פעם. מצד שני, אלה נכנסה לי ללב ואני אוהב אותה כבן אדם. זה שאגיע לג'קי לזכות מבחינת העונה, זה לשים בצד. הגמר בפני עצמו. אלה הוכיחה עצימות נפש והביאה אותה במאני טיים והגיע לה לזכות בגמר". 

אייר בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: שוקה כהן)
אייר בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: שוקה כהן)