גל גדות שיתפה ברשתות החברתיות בחג פורים האחרון עד כמה היא מחוברת לחגי ישראל, כשהעלתה תיעוד שלה מכינה עם בנותיה אוזני המן, אבל האם היא שכחה את חג הפסח ואיסור אכילת החמץ? אמש שיתפה השחקנית הבינלאומית סרטון שלה מקדמת את ״הגודלס״ - מותג הפסטה מק אנד צ'יז החדש שלה, אותו השיקה מלפני חצי שנה.

בתיעוד שהעלתה גדות לרשתות נראית הוונדר וומן יושבת לצד חבילות של פסטה, שכאמור עשויים מחיטה ולכן נחשבתלגמרי חמץ בחג הפסח. הטיימינג הבעייתי הוביל מיד לביקורות מצד הגולשים הישראליים: ״שכחת שזה חמץ?״. אלא שבין שלל הביקורות הרבות בלטו בעיקר הזעם והתסכול של הישראליים שרותחים כי השחקנית הבינלאומית מפרסמת פסטה בזמן שהמדינה שלה בוערת, ואין אף אזכור מצידה על המצב הרגיש בארץ.

גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"סבא שלך עבר את אושוויץ, בגלל פרופגנדה אנטישמית ששודרה כנגד המיעוט היהודי, השתיקה שלך כדור שלישי היא הפרה בוטה של 'לעולם לא עוד'״, כתב אחד הגולשים. גולשת אחרת כתבה: ״מפרסמת פסטה בזמן שהמדינה שלך בוערת, אולי תראי ל-70 מיליון העוקבים שלך את האמת סוף כל סוף, לא רק לפסטה״ או ״אל תשכחי מאיפה באת. יש לך כח והשפעה גדולה יותר מבלה וג'יג'י חדיד ביחד, תתמכי בישראל". 

גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)