ואחרונה חביבה במקבץ החג: בזמן שהתאוששתם מליל הסדר, עדי ביטי הלכה בשבת בצהריים לעשות קעקוע חדש אצל האומנית ננה צחור. התוצאה: בת הים הקטנה על הזרוע.

> אחרי תקופה ארוכה של שמועות זה קרה: שי שצברג מכר את ערוץ tv gram לבעלים של חברת בנייה מהצפון. מי שהרוויח מהעניין הוא השדרן שי מלול, שפוטר על ידי שצברג לפני חודשיים והוחזר על ידיו, וכבר משמש יד ימינם של הבעלים החדשים.

שצברג, איך תסכם?
"מאחל לערוץ בהצלחה ואין לי ספק שהוא יגיע למקומות גבוהים".

View this post on Instagram

A post shared by adibity (@adibity_new)

> זאב רוזנשטיין הזמין את העיתונאי אמיר זוהר למשחק הכדורגל בין מכבי ת"א למכבי חיפה בבלומפילד בשבוע שעבר.

אמיר, זוהר בדשא?
"אז ככה, מכבי חיפה היא אהבת נעוריי, ולגבי רוזנשטיין, שנים ארוכות סיקרתי את ענייניו, והיה מעניין להכיר את האיש שמאחורי הפרוטוקולים, הרכילויות והכותרות. התגלה לי מענטש ג'נטלמני שהייתי חייב לפגוש אחרי השחרור, ושער הזהב של בלומפילד זו אחלה אכסניה".

> בחנות הספרים "האחים גרין" בכיכר מסריק בתל אביב הסתיימה בשבוע שעבר מכירת פריטים מיוחדים מעיזבונו של המשורר נתן זך, שאותם קנה הבעלים של החנות, עילאי גרין, משרה אביטל. בין הפריטים: ספרים חתומים, פריטי אספנות נדירים וספרי שירה במחירים צנועים של 1,500־2,000 שקל.

גרין, ספר זיכרון?
"רכשנו בכסף רב חלקים מעיזבונו של נתן זך. חלק מהספרים המבוקשים ביותר היו עותקים חתומים של ספרי שירה ישראליים, ביניהם יהודה עמיחי ודוד אבידן, שנמכרו במאות דולרים לכל ספר. פריטים נוספים שהיו ראויים לציון היו ספרי האומנות הגרמנית והרוסית בתחום האקספרסיוניזם והאוונגרד הרוסי, תחום שבו נתן זך היה מומחה בעל שם עולמי".

זאב רוזנשטיין ואמיר זוהר (צילום: פרטי)
זאב רוזנשטיין ואמיר זוהר (צילום: פרטי)