אל הדברים הקשים שכתב הזמר איתי לוי נגד הזמר שלמה גרוניך, מצטרף כעת הזמר איל גולן. בפוסט שפרסם גולן בדקות האחרונות כינה את גרוניך: ״אנשים חשוכים״ וכתב: ״צר לי שבשנת 2022 יש אנשים חשוכים שנתקעו בעבר ובסטיגמות חברתיות. בזמן שהעולם התקדם והפכנו להיות חברה ישראלית מרגשת שכולה כור היתוך של צבעים, ריחות וטעמים. מוזיקה היא דבר ששייך לכולם, בלי שום הבדל של צבע ועדה, והתפקיד שלה הוא לחבר ולאחד ולא לפלג ולהתסיס".

להבדיל מאיתי לוי שהתבדח על ההצלחה המוזיקלית של גרוניך, בחר גולן לכבד את פועלו וכתב: ״אדם שתרומתו חשובה ויקרת ערך למוזיקה הישראלית, לא יכול לעמוד על מקום קדוש כמו הבמה ולהתבטא בצורה כל כך נוראית, מרושעת, ומחרידה שמעידה הרבה עליו. תתבייש לך".

אייל גולן (צילום: אור דנון)
אייל גולן (צילום: אור דנון)

הזמר לא נסתפק בביקורת על גרוניך אלא יצא נגד הקהל שצחק מדבריו וכתב: ״וכל מי שישב בקהל וצחק ומחא כפיים לאמירותיו, צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו על מהי גזענות, ואיזו דוגמא הוא נותן לילדים שלו. ותודה לנסלי ברדה על התגובה המידית והמדויקת. אשריי שזכיתי שהקהל שלי, מורכב מכל הכוונים והצבעים שיש במשינה הזו, צ׳חצ׳חים, אשכנזים, מזרחים, רוסים, אתיופים, דרוזים, כל אחד מהם מרכיב חלק בלתי נפרד מהלב שלי״. 

שלמה גרוניך  (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
שלמה גרוניך (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)