רגע אחרי החגים, יוצא "האח הגדול" תמיר ורדי שיתף איך כגיי בארון הפך להורה לשני ילדים, וחשף איזה תהליך הם עברו בדרך להורות משותפת. ורדי סיפר שבגיל 42 כגיי בארון הוא השלים עם העובדה שלא יהיו לו ילדים, אלא שחברתו הטובה מזה עשור אביטל, שחבקה את עומר בנה מתרומת זרע, ורצתה להביא ילד נוסף לעולם, החליטה להביא ילד משותף עם ורדי.

אבל לא לפני שהצדדים החליטו שתמיר יהפוך לאביו של עומר, בנה של אביטל מתרומת זרע והם יגדלו את שני הילדים באופן שווה כאמא ואבא. "מצאנו את עצמנו חותמים על הסכם עם עו"ד שאומר שאנחנו נהיה הורים לשני הילדים במסגרת הורות משותפת", כתב ורדי בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות של כל המשפחה והוסיף: "הסכמנו שברגע שהבייבי החדש יוולד אני אעבור לגור עם אביטל, גם כדי שעומר יתרגל לעובדה שאני אבא שלו וגם כדי שאהיה שם עבורה. אורי, בתנו, נולדה ואיתה הגיעו הקשיים".

תמיר ורדי (צילום: יובל וייצן)
תמיר ורדי (צילום: יובל וייצן)


"ההתחלה לא הייתה רכה. עומר ממש מרד בי והתקשה לקבל אותי. תחשבו על זה רגע: ממצב של 24/7 רק עם אמא שלו פתאום חדרתי לו לטריטוריה ועוד כדמות סמכותית שאומרת לו מה לעשות. היה לו ממש קשה לקבל אותי. תוסיפי לזה גם אחות חדשה ותבינו כמה שהמעבר הזה היה לא קל. זה לקח זמן אבל בסוף פתאום הפכנו למשפחה אחת. לשלם. ואני קיבלתי את מה שרציתי כל החיים שלי ולא העזתי לחלום. משפחה".

עוד סיפר על תהליך חתימת ההסכם בין הצדדים: "לאחר שאביטל הציעה לי להביא לעולם אח או אחות לעומר. לי היה ברור חד משמעית שאהיה לו כאבא לכל דבר ועניין. התחלנו את התהליך, הלכנו לעו"ד וחתמנו על הסכם. בהסכם העלינו את כל מה שחשבנו עליו באותו הרגע, מרחק מגורים אחד מהשנייה לאחר שנה (בשנה הראשונה גרנו יחד), כל העניינים הכספיים, חלוקת ימים, חינוך, חוגים. והתחלנו תהליך דרך קופת חולים שנותנת מעל גיל מסוים סבסוד עבור האישה".

View this post on Instagram

A post shared by Tamir Vardi (@tamirvardi)