לפני כמעט עשור קים קרדשיאן הגדירה את האינסטגרם מחדש כשהייתה בין החלוצות להשתמש בו כפלטפורמת שיווק ופרסום לכל דבר. קרדשיאן הצליחה לקדם בצורה מטאורית את המותגים שלה והפכה לאחת העמודים הכי נעקבים ברשת החברתית. אך בשנים האחרונות העולם התקדם והצעירים עברו לרקוד ולעשות פעלולים בטיקטוק ואילו הכוכבת בת ה-41 נותרה מאחור.

חמישה חודשים אחרי שהצטרפה לאפליקציה עם בתה נורת' ווסט בת ה-8 באמצעות חשבון משותף, כוכבת הריאליטי השיקה אתמול עמוד משלה. כיאה לכוכבת שהיא, קים דאגה לעשות כניסה גדולה לרשת החברתית המצליחה כשהיא מלווה בצוות הגלאם שלה, וגייסה גם את מעצב השיער כריס אפלטון וגם את גורו האיפור מריו דדיבנוביץ' לככב בסרטון ההכרזה של חשבון הסולו שלה.

@kimkardashian

Hey Guys

♬ original sound - Kim Kardashian

בסרטון הראשון שהעלתה ניתן לראות את שני הגברברים נושאים את עזרי המקצוע שלהם כשקול ברקע מקריין: "אז אתה אמן? האם אתה טוב בזה?" לאחר שהם מהנהנים, הסרטון נחתך אל קים, עושה פוזות מפתות עם קוקו מתוח ואיפור מושקע. בכיתוב הסרטון כתבה ללא מאמץ "היי חבר'ה".

נכון לכתיבת שורות אלה, בתוך פחות מ-24 שעות מאז שפתחה את העמוד, קים שאמנם עוקבת רק אחרי 11 חשבונות אחרים, נעקבת על ידי יותר משלושה מיליון משתמשים בטיקטוק ועכשיו מספר העוקבים אחריה בקרב כל הרשתות החברתיות עומד על סכום מטורף של 422.6 מיליון יוזרים.