מאמן נבחרת הכדורגל לשעבר אברהם גרנט עובר חודשים לא קלים עם פרסום תוכנית "החשיפה", בה הוצגו עדויות של נשים נגדו כי לכאורה הטריד אותן מינית. גרושתו צופית גרנט הייתה שם לתמוך באב ילדיה, בדיוק כמו שהיום היא תומכת בבעלה הטרי שולי רנד בסכסוך המתוקשר שלו עם גרושתו מיכל רנד. רק אמש היא שיתפה פוסט תמיכה בזמר נגד גרושתו מיכל רנד, ופתחה אותו במילים: "שולי אהוב שלי".

הערב, יום השואה, ודווקא בימים קשים אלה לאברם גרנט, בחרה המנחה לשתף ברשתות את סיפור משפחתו של גרנט, שהפכה למשפחה שלה. וגם אותו פתחה באותם כינויי אהבה שבחרה לפתוח בפוסט שהקדישה לבעלה הטרי אמש.

אברהם גרנט (צילום: AFP)
אברהם גרנט (צילום: AFP)

"אברם אהוב ליבי. מהיום שאני מכירה אותך היום הוא היום המשמעותי ביותר עבורך בכל שנה, יום השואה. אני זוכרת אותך בכל שנה מתעורר בבוקר והמשפט הראשון, עוד לפני 'בוקר טוב' זה 'צופי תקליטי לי הכל היום'. חשיבות הזיכרון של היום הזה כאילו סימן עבורך את הכרת הטוב שהייתה בך לאבא מאיר, האיש היקר שלא מש החיוך מפניו, האיש שלא רצה להביט לאחור ופניו היו נשואות אך ורק להווה ועתיד, ורק בטוב, ובאופטימיות וביכולת להכיל כל שיצטרך".

"כל חייך את החוסן הנפשי שלך שייכו לאמא החזקה והקשוחה שהייתה לך, עליזה היקרה, אבל אני תמיד חשבתי שאת החוסן האמיתי קיבלת מהאיש הנדיב והעדין, רואה הטוב המוחלט, שכל כך לא ראה רע עד כדי כך שהאמין שאין רע בעולם, לאביך היה באופן טבעי מה שהאדם הדתי חולם להשיג בתפילותיו. צניעות יתרה הסתפקות במועט ואם המשפט 'איזהו העשיר השמח בחלקו' נכון , אז ללא ספק אבא מאיר הוא האיש העשיר בעולם, כך יצאה גם רותי וגם שושי צנועות, טובות לב, נדיבות ביותר ומלאות באהבה, כילדה שבאה מעולם של חוסר כל כך שמחתי להיות חלק ממשפחת גרנט , יום השואה מאז ומעולם כצופיה הקטנה הוא היום החשוב בשנה לדעתי, בשנים שאבא מאיר גר איתנו הייתי מתבוננת בו מן הצד ורואה אותו חומק מהיום הזה ולוקח לעצמו את הזכות לבחור יום אחד בשנה להיות אחר ממה שמצופה ממנו, ואולי זו הייתה העקשנות היחידה שלו, "לא רוצה לחזור לשם ואל תאלצו אותי. אני אוהבת את אבא שלך ומרגישה אותו בליבי ואוהבת אותך ואת רותי ושושי אהבת אמת".

צופית גרנט (צילום: מיכה לובטון)
צופית גרנט (צילום: מיכה לובטון)