אירוע המט גאלה השנתי שמושך אליו את כל הסלבס החמים של הוליווד מדי שנה התקיים אתמול (שני) בניו יורק. כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן שהחליטה לעשות מחווה לשחקנית העבר מרלין מונרו, חשפה את המאמצים שעשתה כדי להיכנס לדמותה. קרדשיאן שהגיעה לאירוע יחד עם בן זוג, הקומיקאי פיט דיווידסון, לבשה לא פחות מאת השמלה המקורית בת ה-60 של מרילין בזמן בזמן שצעדה על השטיח האדום. מרילין לבשה את הלוק של מעצב האופנה בוב מאקי בזמן ששרה את "יום הולדת שמח מר הנשיא" לג'ון קנדי ​​ב-1962.

בשיחה עם מגזין ווג באירוע, מייסדת מותג האופנה "SKIMS" שיתפה שהיא נאלצה לרדת 7 קילו בשלושה שבועות כדי שתוכל להיכנס לשמלה. "זה היה כזה אתגר", אמרה קים בת ה-41. "זה היה כמו תפקיד. הייתי נחושה לרדת במשקל". היא סיפרה שהטיסה את השמלה במיוחד במטוס פרטי ממוזיאון 'ריפלי תאמין לזה או לא' באורלנדו, פלורידה לצורך התאמה בביתה.

קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

"השמלה הועברה על ידי שומרים והייתי צריך ללבוש כפפות כדי לנסות אותה", נזכרה קרדשיאן שגם צבעה את שערה לבלונד. "תמיד חשבתי שהיא מאוד מפותלת. דמיינתי שאולי אני קטנה יותר במקומות מסוימים שבהם היא גדולה יותר ויותר במקומות שבהם היא קטנה יותר. אז כשזה לא התאים לי רציתי לבכות כי אי אפשר לשנות את זה. בכלל". כוכבת הריאליטי שהייתה נחושה להיכנס למידותיה של השמלה ההיסטורית, פירטה את התהליך שלה להורדת המשקל בזמן.

קים קרדשיאן (צילום: Mike Coppola.GettyImages)
קים קרדשיאן (צילום: Mike Coppola.GettyImages)

"לבשתי חליפת סאונה פעמיים ביום, רצתי על ההליכון, הורדתי לחלוטין את כל הסוכר ואת כל הפחמימות, ופשוט אכלתי את הירקות והחלבון הכי נקיים. לא הרעתי את עצמי, אבל הייתי ממש קפדנית". כשזה סוף סוף התאים, היא הסבירה, "רציתי לבכות דמעות של שמחה". לאחר מכן היא סיפרה שהיא כבר מצפה לאכול פיצה וסופגניות בבית המלון.

"אני מאוד מכבדת את השמלה ואת המשמעות שלה להיסטוריה האמריקאית", הסבירה כוכבת הריאליטי. "לעולם לא ארצה לשבת בה או לאכול איתה או לקחת את הסיכון לנזק שיגרם לה. לא לבשתי איפור גוף כמו שאני עושה בדרך כלל". היא ציינה, "הכל היה צריך להיות מתוזמן והייתי צריכה להתאמן על עלייה במדרגות איתה".

קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום:  Jamie McCarthy gettyimages)
קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: Jamie McCarthy gettyimages)