פרשת אלישבע
ליאורה מציעה פרס יקר ערך למי שיוכל להוביל למציאתה של הדמות אולי הכי מסקרנת בעולם הרכילות הישראלי לדורותיו: אלישבע צ'יזס, שפנתה בשנת 1969 אל שר הביטחון דאז משה דיין וביקשה ממנו לסייע לה בשחרורו מן הכלא של אחיה, שעבר עבירה כלשהי. דיין ניאות להיפגש עמה ונוצר קשר אינטימי בינה לבין שר הביטחון האגדי, שהיה מבוגר ממנה ב־30 שנה. פגישותיהם של השניים היו במלונות פאר בתל אביב. דיין היה נשוי באותה עת לרות ובמקביל ניהל קשר זוגי עם מי שעתידה להיות אשתו השנייה, רחל. בהמשך הקשר בין דיין לצ'יזס, היא החלה להאמין כי דיין מתכוון להתגרש מאשתו רות כדי לשאת אותה לאישה.

אמה של צ'יזס, אלפרידה, זממה להפוך את הקשר בין דיין לבתה למקור לסחיטה. היא הקליטה את שיחות הטלפון של בתה עם דיין ואספה כל פתק בכתב ידו של דיין. דיין, שלא ראה בקשר עם צ'יזס אלא הרפתקה חולפת, אחת מרבות שהיו לו, ניתק כעבור זמן מה את הקשר עמה.
כשנותק הקשר, פנתה האם אל דיין בדרישה לשלם דמי שתיקה. לאחר משא ומתן שנערך בין עורכי הדין של הצדדים, שילם דיין לאם ולבתה סכום של 10,000 לירות. האם לא הסתפקה בכך וניסתה להרוויח סכום דומה מהשבועון "העולם הזה", שעורכו אורי אבנרי היה מבקר חריף של דיין ושל עסקי העתיקות שלו. השבועון פרסם את הסיפור בהמשכים בשלושה גיליונות רצופים בסוף שנת 1971. סיפור הפרשה התגלגל גם לשבועון הגרמני "שטרן", שפרסם עליו כתבה ארוכה בצירוף תצלומים. יש אומרים כי צ'יזס שינתה את שמה ועזבה את הארץ. איש מעולם לא הצליח לעלות על עקבותיה.

משה דיין (צילום: נתן זהבי)
משה דיין (צילום: נתן זהבי)

הקברניט והדיילת
בשנת 1979 התפוצצה פרשת הברחת הזהב שביצע קברניט אל־על עקיבא פרסמן, שהחדיר לארץ במסגרת תפקידו כ־30 ק"ג זהב. יחד עם פרסמן נעצרה חברתו/אהובתו הדיילת היפהפייה מיכל אדר, מי שהייתה הדיילת על טיסת אל־על שעליה השתלטו מחבלים, ביניהם לילה ח'אלד. פרסמן ואדר החלו לנהל רומן, שבעקבותיו גם קרקע פרסמן טיסה אחרי שנווט המטוס דיבר לא יפה לחברתו. לאחר שבע שנים של רומן סודי, עזב פרסמן את הבית ועבר להתגורר עם אדר, שגם נשאה ברחמה את ילדו.

בעקבות המעצר, איבדה אדר את התינוק, וחוקרי המשטרה, שרצו להפעיל לחץ על פרסמן, שיכנו באותו תא מעצר את אשתו לשעבר דליה ואת אהובתו אדר והקשיבו לכל המריבה וההתכתשות ביניהן. פרסמן הורשע, ולאחר ריצוי עונשו עזב לציריך עם אדר ולזוג נולדו שני בנים: אוהד ואלעד. פרסמן ואדר נפרדו בהמשך, והיא גידלה לבד את ילדיה. מי שספדה לאדר כשנפטרה הייתה מרים אדלסון, שאמרה בהספד: "את עולה כעת על הטיסה האחרונה".