תמיר ורדי בלט בבית "האח הגדול" כמי שתמיד נבהל ומפחד מכל רחש וציוץ שנשמע בבית, כמי שמפחד מחושך וחרקים וכל דבר שאינו בשגרה. אבל תאמינו או לא, בתוך ורדי מסתתרת נפש של לוחם קרבי מן השורה. כי מסתבר שכוכב "האח הגדול" שירת בצבא בשנת 1994 כלוחם בחיל השריון, בתפקיד נהג טנק מרכבה שעשה קווים בלבנון ובשטחים.

כעת חושף ורדי את הצלקות הנפשיות שנותרו לו משירותו הצבאי כשהטנק בו נהג עלה על מטען. ורדי שיתף ברשתות החברתיות תמונה שלו כלוחם וכתב: "במסגרת השירות עשיתי קווים בלבנון, שטחים וכמו שאתם בטח מדמיינים ראיתי, חווית והרגשתי דברים לא נעימים. יום אחד במהלך קו בלבנון (מוצב ריחן) הצוות יצא למערב לילה - בום, בדרך הטנק עלה על מטען".

View this post on Instagram

A post shared by Tamir Vardi (@tamirvardi)

"למזלי לא קרה כלום לאף אחד מחברי הצוות אבל אני כן יכול להגיד שהצלקות הנפשיות נשארו. בסוף שירותי נשלחתי מטעם החטיבה ביום הזיכרון למשפחות שכולות שאבדו את יקיריהם. במסגרת הביקור ביקרתי אצלם בבית שמעתי סיפורים על יקיריהם ופשוט יכולתי להרגיש בכל נים בגוף שלי את הכאב. מאותו היום לא פתחתי טלוויזיה כמו תמיד כדי לראות את כל הסרטים, הסיפורים. פשוט לא יכולתי זה היה גדול עלי, אני מודה. אני רוצה להאמין שלעולם לא יהיו לנו יותר נופלים מפעילות טרור והילדים שלנו ידעו עתיד טוב יותר".

תמיר ורדי (צילום: אור גפן)
תמיר ורדי (צילום: אור גפן)