קורין גדעון מציינת את יום הזיכרון בסיפורי הגבורה של אביה אמנון גדעון ששירת כקצין בחיל השריון 188. השנה חגיגות יום העצמאות יערכו במרבית ערי ישראל בסימן אחר, בלי זיקוקי דינור המסורתיים, בעקבות דרישה של הלומי הקרב להמנע ממופע זיקוקים. גם גדעון שיתפה בפוסט שפירסמה ברשתות איך אביה קופץ מכל רעש חזק. 

"המוות חלף מול העיניים של אבא שלי לא פעם ולא פעמיים במהלך מלחמת יום הכיפורים. הוא היה בן 21, קצין בשריון, בחטיבה 188 שרבים מלוחמיה וממפקדיה נפלו. אבא שלי איבד כל כך הרבה חברים סביבו, שם בתופת של רמת הגולן.הוא לא מדבר הרבה על מה שעבר. אבל הצל״ש שקיבל על תפקודו בשדה הקרב אומר הכל. הצלש, וגם זה שעד היום, כל רעש חזק מקפיץ אותו. וזה שבמשך שנים הוא היה צועק בלילה מתוך הסיוטים שלו ״אש אש אש״. כתבה.

אמנון וקורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אמנון וקורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"בכל יום זיכרון הוא קצת יותר מתכנס בעצמו ובזכרונות מהמלחמה שלא חזר ממנה אותו האדם. כשצפינו יחד ב״שעת נעילה״ ושאלתי אותו אם ככה זה היה, הוא ענה לי ״הרבה יותר גרוע״. לא האמנתי. שני האחים הגדולים שלי הלכו בעקבותיו והפכו לקצינים קרביים גם הם, שנלחמו בתורם על המדינה הזאת. אני מעריצה את אבא שלי הגיבור, סא״ל במיל׳ אמנון גדעון ואת כל מי שנלחם על התקומה שלנו".