אחרי ימים ארוכים של 60 שעות חיפושים, בשעות הבוקר דווח כי תם המצוד ושני המחבלים שרצחו עם גרזן שלושה בני אדם באלעד ופצעו נוספים קשה נתפסו. אך תמונות של הרוצחים שפורסמו רגע אחר תפיסתם עוררו את זעם האזרחים והתגובות לא איחרו להגיע. המגישה אילנית לוי שרוותה נחת על לכידת המחבלים דורשת ממקבלי ההחלטות להתאכזר אליהם ומקווה שיעברו גיהנום ולא יקבלו תנאים טובים יותר בכלא מאשר החיים מחוצה לו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אילנית לוי על המחבלים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אילנית לוי על המחבלים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפוסט שהעלתה ברשתות החברתיות : "נתפסו הבני מוות החלאות אדם, תודה לכוחות הבטחון, נשאר לנו לקוות שהם לא יכנסו לקייטנה, עם פנסיון מלא ותואר בדמות כלא. אמן שהם יעברו גיהנום, אנחנו צריכים שיפחדו. שירעדו שלא יעזו. מקבלי ההחלטות אנחנו חייבים להתאכזר, ולהעניש אותם בצורה מפחידה ומרתיעה״. 

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

נטלי דדון העלתה צילום תיעוד המחבלים רגע לאחר תפיסתם כשהם מעשנים סיגריה באזיקים וכתבה: "אני הוזה? סיגריה הוא מקבל? אדם שפתח גולגלות של יהודים עם גרזן? שרצח אבות לעיניי ילדיהם?? תעירו אותי מהסיוט הזה! עם שלא לומד מטעויות- יאללה שלנו!" כתבה באינסטגרם והוסיפה: "רוצחים מקבלים מחסה אוכל,תואר ומענקים עד שיחליטו לעשות חילופים. לא לומדים! הם מקבלים סיגריה וליהודים תולשים את דגל ישראל מהידיים! עכשיו תנסו לדמיין את המשפחות ההרוסות יושבות בבית וצופות בתמונה הזאת - בא לי להקיא!"

גם אייל גולן שיתף בתחושותיו הקשות וכתב: "כבר כמה ימים שזה לא עוזב אותי, את המחשבות שלי ואת הלב שלי. עד מתי נמשיך להיהרג ולהישחט ברחובות ארצנו? המחבלים נתפסים ומקבלים סיגריה להרגעת הלחץ ואחרי זה תנאים של בית מלון בכלא. הגיע הזמן לעצור הכל לחשב מסלול מחדש. עונש מוות למחבלים, הריסת בתי מחבלים וגירוש משפחותיהם. והכח בהליכים חוקיים אבל מהירים. שידע כל בן עוולה כזה שהוא יוצא לפגע הוא לא חוזר ובני משפחתו יסבלו לדורי דורות".

אייל גולן (צילום: אור גפן)
אייל גולן (צילום: אור גפן)

אביב אלוש לא חסך בביקורת וכתב לצד אותה תמונה: "טוב שגם לא הכנתם לו קפה...יימח שמו וזכרו. 'המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים" ואילו מאור שוויצר כתב: "היה צריך לתת לו חלבה שייחנק עם היובש בפה...מביך ברמות".