תודו שהתגעגעתם לסיפורי המעשייה של בנות משפחת קרדשיאן וג'וס שהן חושפות בריאליטי המשפחתי. אמנם התוכנית בערוץ E ירדה מהמסכים, אבל מי שהתגעגע יכול להתעדכן במעללי המשפחה בתוכנית החדשה "הקרדשיאנס" ב Hulu. בפרק האחרון ששודר חשפה האחות הבכורה קורטני קרדשיאן כי היא דרכה ושברה את טבעת האירוסין שלה בשווי של מיליון דולר מהארוס טראוויס בארקר.

קורטני קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורטני קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קריס ג'נר אם המשפחה שמה לב באחד הימים שקורטני לא לובשת את הטבעת המנצנצת שלה בעיצובה של לוריין שוורץ, ושאלה לאן היא נעלמה. קרדשיאן גוללה את הסיפור ותיארה את התקרית המלחיצה אותה סיכמה כ"כנראה אחד הדברים הגרועים ביותר שעשיתי בחיי". 

"ישבתי על הרצפה שלי וקיפלתי סווטשירטים". סיפרה קורטני והוסיפה "הורדתי את הטבעת והנחתי אותה לידי על הרצפה, כאילו חשבתי שהיא תהיה בטוחה ממש לידי ”. למרבה הצער, זה לא היה. "הייתי צריך לשים משהו למעלה בארון שלי, וכשירדתי, דרכתי על הטבעת. בכיתי בהיסטריה בארון שלי במשך שעות, ואז התקשרתי לטראוויס. אמרתי לו, 'עשיתי משהו ממש ממש רע'".

אבל טרוויס, בן 46, ממשיך להישמע כמו הגבר המושלם ועל פי קורטני לקח את זה בקלות. "זה באמת עשה לי התמוטטות עצבים", אמרה קרדשיאן. "כאילו, זה הדבר הכי יפה שהיה לי בחיים, איך יכולתי לעשות את זה?".

אפשר להבין את הדמעות, שכן לא כל יום זוכים לטבעת יוקרתית שכזו. על פי הדיוחחים, המתופף של Blink-182 "היה ממש פעיל" ולקח חלק ממש גדול בעיצוב הטבעת של קורטני, כפי שאמרה לוריין שוורץ רגע אחרי ההצעה, מה שגרם לכוכבת הריאליטי להרגיש אפילו יותר גרוע מהפספוס (התרתי משמע) שלה.