בשופרסל ממשיכים בקו הפרזנטורים המפורסמים, ע"ע בועז ביסמוט. אחרי שרצו את יעל בר זוהר לפרויקט הבא שלהם, החליטו לבסוף ללכת על מירי בוהדנה, שמסרה בתגובה: “לא היה לי שמץ".

משופרסל סירבו להתייחס.

מירי בוהדנה (צילום: אור גפן)
מירי בוהדנה (צילום: אור גפן)

> השבוע נפתח במחווה מרגשת ונדיבה ביותר: נציגי חברת "שמרת הזורע" היו אורחי עמותת ל"ב-להילחם ביחד במחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים בבית החולים "רות רפופורט" שבקריה הרפואית רמב"ם. הפרזנטורים של שמרת הזורע מאיה וג'ובאני רוסו(שגם יזמו את הביקור) ביקרו בבי"ח רמב"ם עם מנהלות השיווק של "שמרת הזורע" כרמית בועז ומירה זילברמן.

הנ"ל לוו בסיור במחלקה ההמטו-אונקולוגית ע"י המארחים ברנרד זיטוק יו"ר עמותת ל"ב להילחם ביחד ומוטי וגנר מנהל הפרויקטים, ועוררו התלהבות רבה בקרב הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם. בביקור זה הם תרמו עשרות סטים מפוארים למיטת תינוק לתינוקות המאושפזים וליחידה להשתלת מח עצם ילדים ולכל המשפחות עם תינוקות חולי סרטן. ברנרד זיטוק יו"ר העמותה: "עמותת ל"ב מעריכה מוקירה ומודה לחברת "שמרת הזורע" ולמאיה וג'ובאני רוסו על הנכונות והתרומה המרשימה".

ג'ובאני רוסו, מאיה פישל (צילום: אווה מרים)
ג'ובאני רוסו, מאיה פישל (צילום: אווה מרים)

> השריפה האיומה ברמת רזיאל, המושב היוקרתי במבואות ירושלים, לא פסחה גם על ביתם היפהפה והציורי של האלוף במיל' שלמה ינאי ורעייתו אהובה.

ינאי, אף אחד לא הציל את הבית שלך?
“השריפה בהרי ירושלים פגעה בביתנו. מאז אנחנו משקמים אותו ומקווים לחזור בקרוב".

> משפחת אסייג, שממשיכה לצעוד בין העשורים, נתנה מקום של כבוד ב"שנות ה־90" לדבי (בסדרה שמה “בקי"), אשתו לשעבר של שלום אסייג ואמו של דניאל, שכידוע מגלם את אביו בסדרה. בתמצית: מה שהחל כחתונה נגמר כפארסה.

דניאל אסייג, אפשר לדבר עם אמא?
“אמא שלי גרה באנגליה ולא מתראיינת לעיתונות, היא לא בקטע הזה. תודה על ההצעה בכל מקרה״.

למה לא בעצם?
״היא לא מעוניינת, היא לא מהתחום, וראיונות לא מדברים אליה, אבל תודה״.

שלום, תרצה להוסיף?
“לא, זה מיותר. כל אחד חי את חייו".

> כבכל שנה, ליאורה מכתירה את המסיבה הכי שווה של יום העצמאות. השנה, בפער גדול מהשאר, קטפה את המקום הראשון זו של עורכי הדין לורי ושמואל גייזלר, שנערכה בחווילתם המפוארת בסביון וכללה במות בידור, זיקוקים, דוכני אוכל לרוב ואוורור רציני של כל הגרדרובות שנותרו בארונות שנתיים בשל הקורונה. נהנו, איך לא, עתליה שמלצר, עפרה וישראל רייף, מוטי כוזהינוף, יואב פפושדו, איתן ודוברת אלדר, איילה ובועז מולדבסקי, וכמובן אחיה של בעלת הבית, צביקה בארינבוים ורעייתו נטלי. בידרו: פאות קדושות.

> עינת שרוף ונכדתה נועה וינשטיין נרתמו לעזרת עמותת רוח נשית בפרויקט תרומה של בית האופנה משכית בעיצובה של שרון טל, שיצא בעיצוב לכובע הטמבל, שמסמל את הישראליות ומהווה אחד מסמלי הצבר הישראלי.

עינת שרוף כובע של משכית (צילום: פרטי)
עינת שרוף כובע של משכית (צילום: פרטי)

> בקרוב על מסך הטלוויזיה, קמפיין ראשון לסדרת ויטמין סי של אבלון אורגניקס שמוכרת מהרשת, בכיכובן של מאיה ורטהיימר ומעיין אדם.