מי את?
"אוולין חימוביץ', בת 36, אמא לאניה (6.5), שיינא (3) וניקה (1.3), נשואה לטוהר, בן 40, יזם נדל"ן ומלונאי - יש לנו ארבעה מלונות באתונה. אחרי 12 שנה בתל אביב עברנו ממש השנה למושב נטעים. יש לי מותג טיפוח שנקרא even, הקמתי אותו לפני שנתיים מהאהבה והסקרנות שלי לעולם הטיפוח, הביוטי והגואשה. בנוסף, אני פעילה מאוד באינסטגרם".

הפרסום שלך הגיע מהזכייה בעונה השישית של ״המרוץ למיליון״. תשקלי להשתתף בריאליטי נוסף?
״כשזכינו, עמוד האינסטגרם שלי קפץ מ־400 עוקבים ל־50 אלף. לקח לי רגע להבין איך להשתמש בחשיפה הזאת, והבנתי שחשוב לי להקים מותג טיפוח ביוטי וגואשה. כרגע אין לי כוונה לעשות שום ריאליטי תחרותי, אלא אם תגיע הצעה שתעיף אותי באוויר, או אם טוהר יכריח אותי לצאת איתו שוב״.

אוולין חיימוביץ' (צילום: פרטי)
אוולין חיימוביץ' (צילום: פרטי)

איך היית מגדירה את עצמך: משפיענית בתחום האמהות? בתחום אורח חיים בריא?
״אני מאוד לא אוהבת להגדיר את עצמי, כי אני כל הזמן משתנה ומתפתחת, ובעיקר סקרנית כל הזמן. העולמות הטבעיים שלי הם אמהות, טיפוח ולייף־סטייל״.

האם הוטרדת מינית באינסטגרם?
״אני אגיד את זה פשוט - אין אישה שלא עברה הטרדה פיזית או מילולית. תגובות מהסוג הזה באינסטגרם מקבלות ממני מיידית חסימה ודיווח״.

האם את מתייעצת עם בעלך לפני חלק מהפוסטים שאת מעלה, והאם הוא מתייעץ איתך?
״טוהר ואני מתייעצים אחד עם השני הרבה ברמה העסקית, ועם זאת, כשמשהו מרגיש לי מספיק חשוב, אני עושה אותו גם אם טוהר חושב שהוא פחות מתאים, אלא אם כן הוא חלק מהתוכן, ואז ברור שאני מתחשבת ברצונות שלו״.

אוולין חיימוביץ' (צילום: פרטי)
אוולין חיימוביץ' (צילום: פרטי)

כמה מהעוקבים שלך הם נשים?
״85%, ומפתיע אותי שזה לא יותר. אני חושבת שהעובדה שטוהר נוכח מדי פעם אצלי, ואנחנו אוהבים מאוד להסתלבט אחד על השני, משאירה גם גברים לעקוב אחריי״.

איזה פרסום העלית בעבר באינסטגרם ומחקת?
״פעם חבר ואני ישבנו במסעדה וצחקנו, והוא עשה חיקוי של דמות שמדברת לא יפה למלצרית. כשהעליתי את הסטורי, קיבלתי הודעות ממלצריות של המקום שנורא נעלבו וכעסו, ומיד הורדתי את הסטורי. הבנתי שלא כל מה שמצחיק אותי בהכרח יצליח לעבור מסך, בטח כשזה בא על חשבון מישהו אחר״.

אוולין וטוהר חיימוביץ' (צילום: פרטי)
אוולין וטוהר חיימוביץ' (צילום: פרטי)