אחרי תקופה ארוכה של הכחשות, פירסמו יעל שלביה ועומר אדם תמונות זוגיות ראשונות שלהם יחד ברשתות החברתיות וכך השיקו רשמית לאור את הקשר הרומנטי שהפך לנושא החם של החודש. אלא שבמקום לדבר על האהבה הגדולה בין השניים, התעכבו העוקבים בשערות גופו של הזמר, ובמידות גופו מה שהפך במהרה לדאחקה גדולה ברשת. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

המגישה פאולה רוזנברג שמטיפה על קבלת האחר והשונה, יצאה נגד התופעה וכתבה "כשאתם צוחקים על שיער הגוף של עומר אדם, אתם פוגעים בנערים ונערות ובילדים וילדות שיש להם שיער על הגוף, ודרך הצחוקים הם מבינים שהם צריכים להתבייש בשערות שלהם או לשנות את המצב בכל דרך, גם אם היא פוגעת בבריאותם. אתם מלמדים שהגוף לא ראוי אם הוא לא מגולח או אם הם מעזים לפשוט חולצה בים".

יעל שלביה, עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל שלביה, עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

והוסיפה "כשאתם צוחקים על עומר אדם שהוא קציצה אתם מעבירים מסר לילדים שהם ראויים ללעז אם הם נולדו במבנה גוף מסויים. יש לכם מושג כמה נערים פוגעים בבריאות שלהם באמצעות אבקות חלבון והתמכרות לפיתוח גוף? לעומר אדם יש משאבים להתגבר על הפגיעה או אפילו להתעלם מהדיבור הזה, גם לא בטוח, אבל מה לגבי האחרים שלומדים להסתיר את עצמם שלא יצחקו עליהם? אין לאף אחד זכות להביע דעה על צורת גופו של אדם אחר ללא הסכמתו ובטח שלא בצורה כזו מרושעת, מפורסם ככל שיהיה אותו אדם". 

פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)
פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)