היום לא אחד באפריל והידיעה הבאה אינה בדיחה. עומר אדם השיק אתמול (ראשון) לראשונה את זוגתו יעל שלביה ברשתות החברתיות, וזה הזמן גם לחשוף את הרכישה הגדולה והמפתיעה שלו במאות אלפי דולרים. הזמר שפתח חשבון טוויטר חדש עושה בו שימוש ממוקד מטרה וחושף כי רכש קוף נדיר.

לא, לא מדובר בבדיחה, הזמר באמת רכש את אחד הקופים היותר שווים באוסף ה-NFT המצליח ביותר בעולם ב"bored ape yacht club" והוא הולך בדרכם של כוכבים בינלאומיים כמו ג׳סטין ביבר, סנופ דוג, מדונה, ניימאר, פריס הילטון, גווינת' פלאטרו ואחרים שרכשו בעצמם יצירות מהקולקציה המצליחה בעולם של 10,000 קופים, כשמחיר מינימלי לכל קוף עומד על מאות אלפי דולרים.

יעל שלביה, עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל שלביה, עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כך לדוגמא שילם ג'סטין ביבר 1.3 מיליון דולר לטובת בעלות ביצירה. הזמר הישראלי לא חושף את המחיר המדויק ששילם עבור היצירה אך כמו שכבר דיווחנו אדם נפרד בכמה מאות אלפי דולרים תמורת הקוף שרכש. הקופים שבסדרה יכולים לשמש כתמונת פרופיל והרוכש אותם הוא בעלי זכויות קניין רוחני ביצירה.

כמו כן, הבעלות על היצירה תקנה לזמר הישראלי כרטיס כניסה למועדון היאכטות של הקופים המשועממים, מדובר במועדון מקוון שיערוך אירועים לחברי המועדון האקסקלוסיביים, שם יוכל לפגוש באופן וירטואלי את הכוכבים ההוליוודים שרכשו יצירות משלהם. הקוף שרכש הזמר נחשב לנדיר במיוחד לאור הביגוד והמסטיק שהוא מנפח כי רק לאחוז אחד מכלל הקופים שנמכרים יש את המאפיינים הללו. הזמר נמצא בחברה טובה כי גם לקוף של ניימאר יש מסטיק ולקוף של אמינם יש ביגוד דומה לזה של עומר אדם.  

עומר אדם מסר: "אני מאמין בעתיד תעשיית ה-NFT ובפוטנציאל שלה לטווח ארוך. זו דריסת רגל ראשונה בנף שהולך להיות משמעותי בשנים הקרובות".

תמונת ה-NFT שעומר אדם רכש (צילום: טוויטר)
תמונת ה-NFT שעומר אדם רכש (צילום: טוויטר)