דולב סאלם האקסית הטרייה של יניב בן משה, הגרוש של טהוניה רובל הפתיעה אמש כשפירסמה פוסט באינסטגרם בו חשפה כי גם היא חוותה אלימות מבן משה, והיא התנצלה בפני טהוניה שיצאה נגדה בתקשורת ולא האמינה לה שטענה שחוותה אלימות ממי שהיה בעלה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כעת משחררת סאלם סרטון בו הסבירה את כל מה שעברה ואיזו התעללות חוותה מבן משה לכאורה. "תודה על ההודעות הטובות והלא טובות, זה בהחלט מגיע לי אני הבאתי את זה על עצמי" סיפרה בדמעות והמשיכה "יניב היה גבר החלומות בהתחלה, הוא דאג לאחי הנכה וטיפל בו, הכל היה משחק כדי שאני אתאהב בו. אבל אדם לא יכול להסתיר את הפנים האמיתיות שלו לנצח. וכשיצא הפרצוף האמיתי הייתי עמוק בבוץ הסתכסכתי עם טהוניה והיא תבעה אותי ועם כל מדינת ישראל, כולם שנאו אותי, המשפחה שלי לא סולחת לי ולא מדברת איתי".

"כשהגנתי עליו בתקשרות זה דברים שהוא אמר לי להגיד ומסתבר שהכל היה שקרים הלכתי כמו עיוורת. הוא עשה דברים נוראיים שאני מתביישת לספר אבל לא היה לי אף אחד, המשפחה שלי לא מדברת איתי ולא מוכנה לשמוע עליי. יש לי עו"ד שאמר לי לתעד הכל ולצאת מזה בצורה חכמה וזה מה שעשיתי. ביום שאמרתי לו שאני רוצה להיפרד הוא לקח סכין יפנית וחתך לי את הבריכה, הגינה, הגגות ,שבר לי הבית, את הדלת בחדר שינה. לא פחדתי עליי אלא על אחי הנכה שגר צמוד אליי. זה מגיע לי כי הלכתי כעיוורת אחרי אדם שלא הכרתי. ולטהוניה מגיע אלפי סליחות, אני מקווה שיום אחד היא תסלח לי. ברגע שהכנסתי אותו אליי הביתה לא יכולתי להוציא אותו, מבחינת חוק אחרי 60 יום הוא דייר מוגן ואי אפשר להוציא אותו. הייתי עמוק בבוץ ולא יכולתי לצאת מזה . אני בוכה כל יום על כמה מטומטמת הייתי".

דולב סאלם, יניב בן משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דולב סאלם, יניב בן משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

טהוניה רובל (צילום: שוקה כהן)
טהוניה רובל (צילום: שוקה כהן)