בן אביבי ומעין דורי הם הזוג הראשון שהכירו מתחת לחופה בעונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון". ההתחלה שלהם נראתה ממגנטת ומוצלחת עד ירח הדבש החלומי במלדיביים שם העמידה הכלה הטרייה את בן זוגה בשאלה, שאת התשובה שלה היא התקשתה לשמוע. דורי שאלה את אביבי מה הרגיש בשנייה הראשונה שראה אותה, ובן השיב כי היא לא הקאפ אופ טי שלו מבחינת מראה חיצוני, והוא לא היה מסובב את הראש אחריה ברחוב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מעיין קיבלה קשה את התשובה הכנה של החתן שלה, מה שהוביל לסערה ברשתות החברתיות ומטר של ביקורות נוקבות של צופי חתונמי נגד אביבי, בטענה כי היה צריך לעדן את הדברים, או שהוא לא היה צריך להיות כן וישיר כל כך. כעת מגיב אביבי לביקורת הקשות ואומר 'אני לא מתנצל על הכנות'.

מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)

"ככל שנכנסים עמוק יותר לתוך הכחול ככה הזרמים חזקים יותר. והאפשרות לשלוט בגוף שלנו קטנה. " כתב אביב לצד תמונה משותפת עם מעיין מירח הדבש והוסיף: "המלדיבים נמצאים באמצע האוקיינוס ההודי, לא צריך הרבה כדי להיכנס לזרמים החזקים. מספיק קפיצה אחת מעבר לבריכה ואנחנו כבר עמוק בפנים. הפתרון הטוב ביותר במצב הזה הוא לקחת נשימות עמוקות ואיטיות לתת לזרמים להזיז אותך ולהראות לך את הדרך. כזאת היא גם הכנות. תן לה להראות לך את הדרך לאהבה". 

בן אביבי, מעין דורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אביבי, מעין דורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)