ורד ארגוב, רוב הזמן גרושתו של גילי ארגוב, בנו של זהר ארגוב ז"ל, הרימה טלפון לליאורה בראשון על הבוקר כדי לשתף בצרותיה: "גילי קיבל הרבה כסף על הופעה בטלוויזיה של 'פתחון לב'. רק אני לא מקבלת כלום. לא מזונות ואפילו אין לי חשבון בנק. אי אפשר לעקל לו גם כלום. אז ככה אני חיה. ביקשתי מגילי כסף, התחננתי למען הילדים, הוא סגר לי את הטלפון בפנים. הוא חושב שאני מקבלת מזונות. שורה תחתונה, ליאורה, הוא לוקח את הילדים לטייל, קונה להם מתנות והכל, אבל כסף לתת לי? כלום. לקחתי גם הלוואות מאנשים. אין לי כוח להתבכיין, גם ככה לא יוצא מזה כלום. אני מאוד כעוסה וטעונה״.
ארגוב בחר לא להגיב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי זרנגר)
גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי זרנגר)

>יותר מ- 500 עובדים השתתפו ביום הספורט לענף הבניה והתעשיות הנלוות שנערך פעם בשנה, כשזו השנה ה- 13. באו לקאנטרי קלאב בחולון להריע ולתמוך, יצחק מויאל, יו״ר הסתדרות פועלי הבניין והתעשיות הנילוות, ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, משה בן זקן, מנכ״ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה וחבר הכנסת, שר הכלכלה לשעבר, אלי כהן.

משה בן זקן, יצחק מויאל וראול סרוגו (צילום: charisma pixel)
משה בן זקן, יצחק מויאל וראול סרוגו (צילום: charisma pixel)

>ביום שני הקרוב ב״עמל בשרון״ רעננה תיערך השקת הספר ״סטופ כדור הארץ״ - סיפורים קצרים ושירים על תקופת הקורונה שכתבו מתמודדי נפש ואנשים מהציבור הרחב. יהיו: מנכ״ל קבוצת ״עמל ומעבר״, דליה קורקין, מנכ״לית חברת ״ידיד נפש״, נינה שהם, ומי שיזמה וליקטה את הסיפורים לספר המרגש, הדר קוריש.

דליה קורקין (צילום: מאיר כהן)
דליה קורקין (צילום: מאיר כהן)

>לצד הריקול והסלמונלה, חגגה דניאל קייזמן, הבת של עדי קייזמן ועפרה שטראוס, את הולדת אחיה למחצה מאמא אסתי גינזבורג והשתתפה גם בחגיגות של אחיה תום להט (מנישואיה הראשונים של אמא עפרה שטראוס ואבא דן להט), שהתחתן בשישי האחרון עם שיר מרום־מלניק. האירוע התקיים ב"ענבי עידית" היוקרתי, בנוכחות הצמרות המשפחתיות מצד החתן והכלה, שאביה הוא טייס הקרב לשעבר, תא"ל במיל' משה מרום־מלניק. לבקשת המשפחה, האורחים נמנעו מלשתף את הציבור בפרטים, ולכן לא נוכל לדעת אם הוגש קינוח שוקולד.
שטראוס, מזל טוב, אפשר קצת מעדנים מהחתונה?
"מרגש מאוד, חתונתו של בני הבכור, ותודה על הברכות".

עפרה שטראוס  (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
עפרה שטראוס (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

>ובאותם צהרי שישי, במרכז פרס לשלום, נישאו תמי חוטובלי ושי אגסי, איש העסקים לשעבר, ממייסדי בטר פלייס וכיום מוביל חברת סטארט־אפ מהפכני לרכב אוטונומי. בני הזוג הגיעו לחופה ממש מוכנים, אחרי 13 שנים של זוגיות ולא פחות מחמישה ילדים מנישואיהם הקודמים. את הטקס האלטרנטיבי ערך העיתונאי שי גל ובין המברכים היה גם ראש השב"כ, רונן בר, שנשוי לדפנה, האחות של החתן.
חוטובלי, הגעתם ברכב אוטונומי?
"תודה על הברכות, אכן היה מרגש".

תמי חוטובלי ושי אגסי (צילום: אלבום פרטי)
תמי חוטובלי ושי אגסי (צילום: אלבום פרטי)

>מורן ברוזה, הבת של דויד, אקטיביסטית אקולוגית שפועלת רבות למען כדור הארץ, נפגשה עם היוגיסט והפעיל האקולוגי הנודע סדגורו, שמסתובב ברחבי העולם כשהוא רכוב על אופנוע ופועל להגדלת המודעות ובגיוס משאבים למען כדור הארץ. מטרת המפגש הייתה להפיק ולשיר מחדש במשותף שיר ילדים שנכתב על ידי דויד ואותו שרה ברוזה בילדותה.

>חברת הרבלייף ישראל תעניק חסות אישית לשלושה ספורטאים ישראלים מובילים: ענת ליליאור, ניקול רובנוביץ' ושחר שגיב, וחסות תזונתית לוועד האולימפי בישראל עד המשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028.