דניאל גרינברג טסה בשבוע שעבר לחופשה בדובאי יחד עם חברה טובה, שם פגשה את בן זוגה תום שקד והשאירה את ילדיה בהשגחת אביהם אייל גולן ובהשגחת הוריה. אלא שנראה כי מזל ביש דבק בגרושה הטרייה, שיצאה לחופשה להירגע ויצאה משם עצבנית ובוכייה. המזל הרע התחיל עם הנחיתה שלה בדובאי אז גילתה כי המזוודה שלה נעלמה והיא נאלצה להמתין שעות לבואה ואתמול, עם החזרה ארצה, הגיעה גרינברג לשדה התעופה בדובאי לקראת עליית המטוס גילתה כי פיספסה את הטיסת חזור הביתה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

״העיניים שלי נפוחות, בכיתי את החיים שלי. רציתי לראות את הילדים שלי. אבל יש לי הורים מושלמים שהרגיעו אותי ואמרו שהם איתם״ שיתפה גרינברג את עוקביה והוסיפה כי היא אומנם לא עלתה לטיסה אבל המזוודות שלה כן, והיא לא יודעת אם הם נחתו בישראל בלעדיה או נשארו בדובאי.

גרינברג נאלצה להישאר עוד לילה באיחוד האימירויות כשהיא נטולת איפור ובגדים שנשלחו כאמור לארץ במזוודה. כוכבת "האח הגדול" לשעבר עשתה רכישה מהירה בשדה התעופה של בגדי ספורט, תחתונים ודברים נחוצים, כדי שלא תתקע. "אל תגידו זה עין הרע כי אני לא מאמינה בדברים האלה" אמרה לעוקבות שלה והוסיפה "אנשים מפספסים טיסות".

הערב היא צפויה לנחות חזרה בישראל. בנתיים ניצלה גרינברג את פלטפורמת הסטורי שלה וביקשה עזרה מאחד הנציגים שיעדכן אותה מה עלה בגורל המזוודות שלה, האם נחתו בארץ או נשארו בדובאי. 

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)