אנחנו לא בטוחים אם זה צירוף מקרים או מהלך מתוכנן בקפידה, אבל נראה שמפגש פסגה התפספס ולעולם לא נדע אם זה בכוונה. על פי הדיוחים הכוכב ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו אמור להגיע לישראל בימים אלו, לטובת אירוע החתונה של הבמאי הישראלי דני איי, שהיה גם זה שהכיר בינו לבין בר רפאלי שלנו. מאז, כאמור עברו הרבה מים בנהר, רפאלי התחתנה והביאה שלושה ילדים לעולם וגם דיקפריו המשיך הלאה בחייו.

אלא שדווקא כשהביקור תוכנן לשבוע זה, בחרה הטופמודל לחגוג שבועיים לפני יום הולדתה בחופשה מוקדמת, יחד עם מעצב השיער וחברה הטוב מיקי בוגנים, יחד עם הסטייליסטית אור לוזון בתו של עמוס לוזון ומי שאחראית על סטיילינג שלא לא מעט ידוענים בביצה כמו עומר אדם. שלישיית החברים טסה לחופשה מפנקת עד מאוד בעיר האורות פריז, והתיעודים מתחילים לעלות ברשת, אך לא רק.

View this post on Instagram

A post shared by Miki Buganim (@mikibuganim)

עונת העשור של הדוקו ריאלטי ״מחוברים״ יצאה לדרך, ובין המחוברים החדשים יעל שלביה, אורי ששון, אורנה בנאי וקרן פלס, בולט גם מעצב השיער האהוב שלוהק לעונה החדשה ומתנייד בשבועות האחרונים צמוד למצלמה שקיבל מטעם הפקת ״מחוברים״ ומתעד כל רגע מחייו, כשיביא לנו הצצה גם לחבריו הידוענים. המצלמה של ״מחוברים״ התלוותה גם לחופשה מעוררת הקנאה כך שבמידה והפקת מחוברים לא תחליט להשאיר את החומרים על רצפת חדר העריכה, מה שמא יפתיע אם כן, אנחנו נזכה לראות את בר רפאלי בעונה החדשה של הדוקו ריאלטי.  

בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בר רפאלי, אור לוזון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי, אור לוזון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מיקי בוגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיקי בוגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)