כאילו שהשבועות האחרונים לא מספיק מתוחים עבור השחקן ג'וני דפ ואשתו לשעבר אמבר הרד שנמצאים בקרב מתיש בבית המשפט בגין הוצאת דיבה אחד כנגד השניה - אתמול קרה אירוע יוצא דופן במהלך דיון שגרם לרגע לסערה גדולה. בשבועות האחרונים העולם כולו עקב אחרי המשפט של דפ, שהגיש תביעה בגובה 50 מיליון דולרים נגד אשתו לשעבר, על כך שהכפישה אותו וטענה כי התעלל בה. אחרי שבועות ארוכים של עדויות אתמול נערך דיון נוסף, כשבמהלך הפסקת הבוקר אישה נעמדה בגלריה הצופה למשפט כשהיא אוחזת בתינוק קטן וקראה אל מול כולם וצעקה "'ג'וני אני אוהב אותך, הנשמות שלנו קשורות אחת לשניה". דפ הסתובב ונופף לאישה, אבל לטענתה האישה היא לא הייתה סתם מעריצה אקראית.

בימים יפים יותר. ג'וני דפ, אמבר הרד (צילום: Jason Merritt getty images)
בימים יפים יותר. ג'וני דפ, אמבר הרד (צילום: Jason Merritt getty images)

האלמונית הרימה את התינוק וצעקה "התינוק הזה שלך" והחלה המולה בבית המשפט. המאבטחים הוציאו את האישה והתינוק ויצאו לברר את הסוגיה. "זה היה משוגע" אמר אחד הכתבים ששה באולם לסקר את המשפט ואמר "ג'וני לא הבין מאיפה זה בא לו". מאוחר יותר איתרו את האישה כשסיפרה שהמציאה את כל הסיפור יחד עם בעלה "הם חשבו שזו בדיחה, וחשבו שזה יהיה מצחיק" דווח באחד מהאתרים מעבר לים.

רק כדי להבהיר, לג'וני אין שום ילד שלישי מחוץ לנישואים שהיה בבית המשפט ומדובר במתיחה ממש לא מצחיקה, בטח בימים כאלה שגם ככה מאוד מורכבים בחייו של השחקן ואשתו לשעבר.

האישה שטענה להיות אם ילדו של ג'וני דפ (צילום: צילום מסך יוטיוב)
האישה שטענה להיות אם ילדו של ג'וני דפ (צילום: צילום מסך יוטיוב)