בעקבות המחאה והעיצומים של המורים ומנהלי בתי הספר נגד משרד החינוך על שכרם, גם רותם סלע מצטרפת למאבק. המנחה חשפה שגם אמה הייתה מורה 30 שנה בבית ספר ואומרת ששכר המורים זה לא בושה וחרפה זה הרבה יותר מזה, 'זה הרסני'. בפוסט נוקב שהעלתה היום לרשתות החברתיות כתבה סלע:  "רוצה לכתוב ששכר המורים הוא בושה וחרפה, שהוא מעליב ומזלזל, שהוא לא מידתי ומנותק מהמציאות אבל האמת היא שהוא הרבה יותר מזה. הוא הרסני. אמא שלי היתה מורה 30 שנה, בתור ילדה ראיתי כמה עבודה נדרשת ממורה בבית. הכנת מערכי שיעור, בדיקת מבחנים... היא היתה חוזרת בצהריים המאוחרות אחרי שעות ארוכות של לימודים בכיתות של 40 תלמידים, מתיישבת איתנו לאכול וממשיכה לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה"

View this post on Instagram

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1)

עוד הוסיפה: "יש לי חברות, שתיהן בחורות אינטליגנטיות, משכילות, בעלות תארים, שהגיעו למערכת החינוך מתוך ערכים ושליחות אבל חוזרות הביתה עם משכורת שמביישת אותן. יש מחסור אדיר במורות ומורים למדעים, למתמטיקה, למחשבים- הם בהייטק. שם הם מסוגלים ומסוגלות להתפרנס בכבוד. אין מורים אז גם אין אסטרטגיה. חסרים מורים למקצוע ספציפי? התלמידים ילמדו יותר ממקצוע אחר. מוזר אה? ככה זה עובד.
תבדקו כמה כסף הורים מוציאים על חינוך פרטי כי לא תמיד יש מי שיספק את הצורך בבתי הספר. תבדקו מה קורה במוסדות לילדים בעלי צרכים מיוחדים- אין צוותים. אין עזרה"

"תבדקו מה קורה במוסדות השונים להכשרת מורים- הם ריקים.בשנה הבאה בבתי ספר רבים בארץ יהיה מחנך/ת אחד על שלוש כיתות. מה ששמעתם. תשכחו מיחס אישי, תשכחו מתשומת לב לפרטים. קיבלנו השבוע קריאה ממנהלת בית הספר של הילדים שלי לעזרה בחיפוש מורים."אם אתם שומעים על מורים- בבקשה תספרו להם כמה בית הספר שלנו זקוק לכאלה". זו כבר לא קריאה למורים טובים, את הפריווליגיה הזו אין כבר מזמן, זו פשוט קריאה למורים.למישהו שיקבל את הילדים שלנו בבוקר. מערכת החינוך מתייבשת. היא מתייבשת ממנהלים/ות, ממורים/ות ומגננים/ות .מאנשים טובים, מאנשים איכותיים, מהאנשים שמעצבים את האישיות של הילדים שלנו. זה עצוב, זה הרסני וזה כנראה לא מספיק ברור לאלו שם בכנסת שלא כואבת להם הבטן. אם לא על החיילים אז בטח לא על המורים. תראו שאכפת לכם. זו המלחמה של כולנו".