כוכבת "הישרדות VIP" בדימוס, שמחה גואטה הצטלמה לקולקציית הקיץ של בגדי הים שלה יחד עם המותג רייבן ופתחה רשמית את עונת הרחצה לקיץ 2022. כל הקולקציה תוצרת כחול לבן ומתאימה לכל המידות. בין טייק אחד לאחר סיפרה גואטה: "אני הולכת קצת אחורה לתקופה של התיכון. תמיד הייתה מופיעה תמונה של אישה לבושה בבגד ים עם סרט מידה סביב גופה והמשפט הקבוע: 'הכיני את גופך לקיץ'.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>  

"שנים שבכל תחנת אוטובוס פמפמו לנו את זה ברשתות החברתיות. כיום מה שגרם לנשים רבות להבין במידת מה שבמידה ואין להן גוף מסוים, הן לא מוכנות לקיץ ואינן יכולות לשים בגד ים. כשיצאתי ל'הישרדות' נשים רבות כתבו לי תודה שאת מראה שזה אפשרי להיות בפורמט של בגד ים קטן ועדין לבחור להיות. היי הים הוא של כולם! אחרי 'הישרדות' נשים רבות שאלו אותי מאיפה בגד הים שלבשתי וסיפרו לי שהן לא מוצאות בגד ים למידה שלהן. אז יחד עם רייבן ספורט עיצבתי קולקציה משלי לכל מידה ומגזר ביקיני, שלם ואפילו עם שרוולים לדתיות ובכלל כי אני מאמינה בשוויון לכולן".

שמחה גואטה (צילום: אור גפן)
שמחה גואטה (צילום: אור גפן)

 "ההורים שלי מאוד גאים בי. נכון שאני שוברת המון תקרות זכוכית ומראה דברים שאחרות לא מעיזות להראות אבל זה הפסיפס שלנו. אני חושבת שמהמקום שאני מראה את עצמי, נשים מרגישות בנוח. בעידן של היום שבתכנית (חתונה ממבט ראשון) הגדירו בחורה על פי מידת המכנסיים שלה, 44 נגיד, זה כבר לא משנה ולא מעניין. החלום שלי שלא יהיה טיקטים של מספרים כי אנחנו מעבר למספר. זה לא משנה מידה את, העיקר שנוח לך".

שמחה גואטה (צילום: אור גפן)
שמחה גואטה (צילום: אור גפן)

שמחה גואטה (צילום: אור גפן)
שמחה גואטה (צילום: אור גפן)