התביעה של אייל גולן נגד תוכנית "הצינור" וגיא לרר שהוגשה באוקטובר האחרון על סך מיליון שקלים בגין טענות ללשון הרע והוצאת דיבה מתקדמת כסדרה אבל ל-TMI נודע בבלעדיות כי שינוי משמעותי צפוי בקרוב בשורות התביעה. זאת לאחר שעו"ד דרור ארד-אילון, מבכירי עורכי הדין בישראל שייצג מטעם פירמת הייעוץ המשפטי "ברנע" את הזמר בתביעה נגד לרר, מונה באחרונה לשופט בית המשפט המחוזי בלוד, כתוצאה מכך, נערכים בימים אלו ב"ליאם הפקות" להחלפת הייצוג המשפטי ומקיימים שיחות עם עורכי דין בכירים בתחום לשון הרע.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כזכור, גולן הגיש את התביעה לפני כחצי שנה אחרי שידור פרומואים וכתבה סביב פעילות חברת "יעדים" המשווקת קרקעות חקלאיות ברחבי הארץ. בכתב התביעה טוען גולן כי הפרסומים היו כוזבים וכי הוא והחברה בבעלותו לא היו מעורבים בתהליכי השיווק. הזמר ואנשיו זעמו על הדרך שבה הוצג בכתבה ששודרה בתוכנית, כמי שאחראי למכירת קרקעות חקלאיות למשקיעים תמימים במחיר מופרז, תוך שלדבריו בכתב התביעה, אין כל קשר בין ההאשמות בכתבה לבין העובדות בפועל.

אייל גולן (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
אייל גולן (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

 בתוכנית הצינור כבר הגיבו לתביעתו של גולן בכתב הגנה בה הכחישו את הטענות נגדם ובימים אלו צפוי ההליך המשפטי להתקדם לקראת דיוני ההוכחות ופסק דין. בתגובה שמסר בשעתו לתקשורת אייל גולן נאמר: "נקיטת הליכים משפטיים מול אמצעי תקשורת הינו מוצא אחרון, שנעשה בחוסר ברירה בשל התעלמות מערכת "הצינור" מהעובדות לאשורן".