דוגמה לאישה חזקה שלא נכנעת לתכתיבי החברה היא כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן שלאחר גירושים סוערים ומתוקשרים מהראפר קניה ווסט, הייתה אופטימית בנוגע לאהבה והחליטה לעשות את הצעד הראשון מול הקומיקאי פיט דיווידסון. עם השתתפותה בתכנית הסאטירה SNL באוקטובר 2021, שם התנשקה עם דיווידסון במסגרת מערכון של אלאדין ויסמין (נשיקה ששודרה בפני מיליוני צופים) נפוצו שמועות על רומן בין השניים. עכשיו סוף סוף קרדשיאן חושפת מה קרה מאחורי הקלעים. 

אחרי סצנת הנשיקה קרדשיאן מספרת שהזמינה את דיווידסון למסיבת אפטר פארטי שארגנה אלא שהוא הבריז. כוכבת הריאליטי לא יודעת נואש והחליטה להשיג את הטלפון שלו, וכך סיפרה: "כמה ימים לאחר מכן, התקשרתי למפיק ב-SNL ואמרתי לו 'היי יש לך את המספר של פיט?''. עוד הוסיפה ואמרה: "אפילו לא חשבתי 'אוי אלוהים, אני אהיה איתו במערכת יחסים'. רק חשבתי...שמעתי על ה-BDE הזה".

קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך)
קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך)

אם אתם תוהים מה זה "BDE", מדובר על קיצור של "Big Dick Energy", בתרגום חופשי מדובר על מישהו ש'יש לו את זה' אבל לא מתרברב ומשתחצן. קים המשיכה והסבירה למה ניסתה להישאר את מערכת היחסים שלה עם פיט מתחת לראדר כל כך הרבה זמן. "אני פשוט מרגישה שרציתי באמת לוודא שזה זה ולא 'אוי אלוהים, פגשתי מישהו ואני נהנית' ואז פשוט להתחיל לדבר על זה בתוכנית", הודתה קים. "ואז אם לא היינו מדברים חודשים מאוחר יותר, הייתי יוצאת אידיוטית או זונה - אחד מהם". 

קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: getty images/Mike Coppola )
קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: getty images/Mike Coppola )