נראה שיש צרות בגן עדן, ואחרי זוגיות של 12 שנה ושני ילדים הזמרת שאקירה ובן זוגה הכדורגלן ג'רארד פיקה נפרדים. על פי הדיווחים מעבר לים, השניים עומדים לפרק את החבילה לאחר שהמגן של ברצלונה נתפס לכאורה במיטה עם אישה אחרת. שכנים בבניין מגוריהם של השניים מספרים כי בני הזוג חיים בנפרד כבר כמה שבועות לאחר ששאקירה זרקה את פיקה מהבית. מאז, לפי מקורות ספרדיים הוא שוהה במלון וחי אורח חיים "פרוע" מאז הפרידה.

על פי אתרים, פיקה איבד שליטה על חייו ומבלה לא מעט במועדונים בעיר עם חבריו לקבוצה, בינהם ריקי פוץ'. הוא שותה הרבה ואף מבלה עם נשים אחרות, כך דווח. אף על פי שאף אחד מהצדדים לא התייחס לדיווחים על פרידה באופן רשמי, עיתונאי ומקורב לשאקירה סיפר "היא קיבלה את ההחלטה להיפרד. זה קרה. בגלל זה יש ריחוק בינהם".

הזמרת שאקירה לצד בן זוגה, ג'רארד פיקה בלם ברצלונה (צילום: אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה)
הזמרת שאקירה לצד בן זוגה, ג'רארד פיקה בלם ברצלונה (צילום: אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה)

השניים מנהלים מערכת יחסים משנת 2010 ולמרות שהביאו יחד לעולם שני ילדים הם מעולם לא התחתנו באופן רשמי. אפשר היה לראות מספר רמזים לפרידה בתקופה האחרונה, רק לפני כמה שבועות בילתה שאקירה עם הילדים בחופשה באיביזה, ללא פיקה ולאחרונה הוציאה שיר  'Te Feliciato', בו היא שרה: "כדי להשלים אותך נשברתי לרסיסים; הוזהרתי, אבל לא הקשבתי; אל תגיד לי שאתה מצטער, זה נשמע כנה, אבל אני מכיר אותך היטב ואני יודע שאתה משקר".

View this post on Instagram

A post shared by Shakira (@shakira)