לפני שלוש שנים דיווחה ליאורה, בלעדית כהרגלה, כי השורדת מיכל פוקס והאלמן יוני בן רעי ביטלו את החתונה המתוכננת. עכשיו, בלי טבעת ובלי חופה, ליאורה שמחה לבשר לקוראיה כי לזוג נולדה לפני שלושה וחצי חודשים בת משותפת ראשונה. זו הילדה הרביעית של בן רעי, שהתאלמן לפני כחמש שנים מאשתו מיכל, שבוע אחרי לידת בתם. לפוקס ילד נוסף מנישואיה הראשונים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מיכל פוקס, יוני בן רעי (צילום: אינסטגרם)
מיכל פוקס, יוני בן רעי (צילום: אינסטגרם)

>בסיום ההצגה "הבשורה" של תיאטרון דימונה - שכתבה השחקנית והדרמטורגית נעמה שפירא וביים בן זוגה, אורי וידיסלבסקי, התבשרו השניים שנולד להם נכד ראשון. שפירא לא הצליחה לעצור ההתרגשות וצעקה מול אולם מלא: "יש! אני סבתא!".
שפירא, מי הודיע לך?
"פתחנו טלפונים בסוף ההצגה וראינו. מרגש מאוד".

>בעקבות אירוע משפחתי הצפינו כדורסלן מכבי ת"א יפתח זיו ובת זוגתו השחקנית וכוכבת הרשת קים אור אזולאי אל קריית ביאליק לבית אמו של יפתח, הנ"ל נהנו מקייטרינג בשרים של השף רונן וורה והנציחו רגעים של אושר ושפע קולינרי בסטוריז ותמונות עם השף.

קים אור אזולאי, רונן וורה (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
קים אור אזולאי, רונן וורה (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)

ההדסטארט לספר "פוליטיקה לילדים" של הח"כ לשעבר אילן גילאון ז"ל, צובר תאוצה. יעד המכירה עלה מ־25 אלף שקל ל־65 אלף שקל.
ענבר גירון גילאון, הנצחה ראויה.
״בהתחלה חשבנו בקטן ואמרנו לעצמנו שנשמח להגשים לאבא את הרצון המתוק הזה להוציא ספר ילדים. עוד לא פרסמנו בפייסבוק בכלל, רק שלחנו וואטסאפ למשפחה וחברים קרובים, ותוך 10 שעות הגענו ליעד הראשון. המטרה היא להפיץ לכמה שיותר ילדים את הספר המקסים הזה. פחות משבוע באוויר ואנחנו על 72%, ההיענות מרגשת מאוד".

>שישי שעבר. הזמר משה פרץ ואמרגנו מגיעים לדיוטי פרי בנתב"ג ונתקלים בתורי ענק. פרץ לא מנצל את מעמדו, עומד בתורים ורוכש בקבוק יין כאחד האדם.

משה פרץ (צילום: ניר פקין)
משה פרץ (צילום: ניר פקין)

>השר והח"כ לשעבר איוב קרא חגג את חתונת בתו נור עם בחיר לבה, עאדל נסרלאדין.
קרא, מזל טוב.
״הגיעו מכל העולם כדי לחגוג איתי את האירוע. זו חתונה ראשונה במשפחה הגרעינית שלי״.
מי היה? איך היה?
״באירוע השתתפו חבריי, ניר ברקת, אלי כהן, מירי רגב, אבי דיכטר, יולי אדלשטיין, ראשי ערים, ראשי העדה, נציב שירות המדינה ומשלחות מכל העולם. היו 1,400 איש, חגגנו שבוע".
ביבי הוזמן?
״ביבי דיבר איתי ארוכות ושאל אותי אם אני רוצה שיבוא או להפיל את הממשלה. עניתי שיתעסק בהפלת הממשלה״.

איוב קרא (צילום: אלוני מור)
איוב קרא (צילום: אלוני מור)