> הקונדיטורית אור שפיץ קיימה בשבוע האחרון הרצאה מיוחדת שכותרתה ״מי שמעז מצליח״ במסגרת ״נפגשים במזרחי טפחות״. מדובר בהרצאה פתוחה לקהל הרחב ללא עלות ובהרשמה מראש, ששודרה בעמוד הפייסבוק של הבנק.

אור שפיץ (צילום: מיכה לובטון)
אור שפיץ (צילום: מיכה לובטון)

> פעמי וצלילי שלום. התזמורת הסימפונית ירושלים אירחה בשבוע שעבר תלמידים ממזרח העיר, יחד עם מוריהם, בסדרת קונצרטים מיוחדת בתיאטרון שבעיר, במסגרת פרויקט ״בתי ספר מנגנים״ של משרד החינוך - בניצוחם של המנצח, ניזאר אלכאטר ועופר אמסלם, מנכ״ל התזמורת.

> הנשיא יצחק הרצוג ביקר השבוע בעיר בית שמש בתלמוד תורה ״נצח ישראל״, בניהולו של הרב שאול מילר, נכדו של הרב אלישיב ז״ל, מנהיג הציבור החרדי. בתום הביקור קיבל הנשיא מהרב מילר, מנהל בית הספר, פתק ממוסגר שאותו שלח סבו של הנשיא, הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג, שהיה הרב הראשי הראשון לישראל, לסבו של הרב מילר.

> יוצרי הסדרה "טהרן" - המפיקות דנה עדן ושולה שפיגל, הבמאי דני סירקין והאחת והיחידה ניב סולטן, התארחו בסדרת האקטואליה "שישי עדכני" על שם משה טריואקס, במרכז פרס לשלום ולחדשנות. האחיות דפנה ותמר טריואקס ומנכ״לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות אפרת דובדבני אירחו גם את יונתן קולבר, צבי ואיילת ימיני, שי לבנת, מנואלה דבירי, גילה ועמי לפידות, קובי ועדה אשרת, ליאורה ומשה כהן, טובה רחמילביץ, מנהלת חוג הידידים של המרכז יונה ברטל ועוד רבים אחרים.

האחיות דפנה ותמר טריואקס עם ניב סולטן  (צילום: איציק בירן)
האחיות דפנה ותמר טריואקס עם ניב סולטן (צילום: איציק בירן)