לפני מספר חודשים הצהיר אלי, אביו של משה חוגג, כי הפרשה הגדולה שבה היה מעורב בנו, לכאורה או שלא, תסתיים בלא כלום. השבוע, כפי שפורסם, המשטרה הודיעה כי תעביר את סיכום החקירה לפרקליטות, עם המלצה להגשת כתב אישום בכמה סעיפים: שני מקרים של צריכת זנות מקטינות, פגיעה בפרטיות בחשד שצילם לכאורה נשים ללא ידיעתן וחשד לאספקת סמים לקטינות.

אלי חוגג, עדיין אין כלום כי לא היה כלום?
״את מי מעניינת המשטרה? המשטרה אמרה כבר הרבה יותר מזה״.

הסעיפים מאוד חמורים.
״כשהפרקליטות תחליט, אני אדבר איתך. המשטרה זה גוף שחוקר, עשה את העבודה שלו. מי שצריך להחליט אם יוגש כתב אישום זה הפרקליטות״.

מה אתה אומר על האישומים?
״הבן שלי לא עשה שום דבר לאף אחד. המשטרה אמרה את מה שהיא אמרה. הוא לא נתן סמים לאף אחד. הוא לא מעשן בחיים שלו. אמרתי לך, הוא ילד טוב שלא עשה רע לאף אחד. אנשים רעים עושים לו רע. כשהפרקליטות תחליט, אנחנו נדבר״.

משה חוגג (צילום: דני מירון)
משה חוגג (צילום: דני מירון)

>  במאי האקשן ההוליוודי הישראלי, אייזק פלורנטין, יכול להיות גאה מאוד. בתו, מישל, הפכה רשמית לרופאה וגם שיחקה אותה כששרה בסיום הטקס באוניברסיטת ת"א את ההמנונים של ישראל, ארצות הברית וקנדה.

פלורנטין, כבוד.
״תודה, ליאורה. מישל אכן סיימה את לימודי הרפואה בהצטיינות. היא פוסעת בדרכה של אמה, אשתי האהובה, ברברה ז״ל, שהייתה רופאה ובוגרת אוניברסיטת ת"א. ברברה נפטרה מסרטן לפני חמש וחצי שנים. כמו כן, פוסע בדרכה בני איתן, שעלה לארץ ושירת כחייל בודד ולוחם ביחידת דובדבן. הוא מסיים את השנה הרביעית ללימודי רפואה באוניברסיטת ב"ש״.

> העו״ד והד״ר שני רופא לא עוצרת לרגע. לאחר שלקחה חלק בפאנל בדיני פרטיות בכנס לשכת עורכי הדין באילת והתקבלה כחברה באגודת הסופרים, היא משיקה ספר חדש - ״מלכת השחמט המשפטי״.

שני, יש רופא בקהל?
״תבואי לשבוע הספר, מרכז שרונה, דוכן ספרי ניב, מבטיחה הקדשה אישית, חיבוק ותמונה״.

מה צפוי לקוראים?
״'מלכת השחמט המשפטי' הינו מותחן ארוטי, רווי השראה, ריגושים מיניים, נשיות ומה שביניהם״.