אחרי 35 שנה נחנך סוף־סוף, די בצנעה, רחוב לזכר זהר ארגוב בראשון לציון. הרחוב נמצא בשכונה שבה נולד, שיכון המזרח, ונקרא החל מהשבוע שעבר "הפרח בגני", על שם הלהיט המפורסם ביותר של ארגוב.

אמנון ארגוב, האח, התרגשת? היה טקס?

״לא הייתי, לא הוזמנתי. לא שמעתי על טקס כזה ובטח לא על רחוב זהר ארגוב. דווקא ברמלה כיבדו בענק. שנים ישנו במזרח ראשון רחוב בשם הפרח, ועכשיו אולי הוסיפו בגני. ממש תודה״.

ובמקביל, מתנהלת לה מלחמת עולם בין אמנון לבין גרושתו של זהר, ברכה, ובנה גילי. האח ארגוב דיבר בתוכנית של גילי כהן, ״הפה של המדינה״ ב־TV Gram, וטען שברכה בגדה בזהר. ברכה מצדה ענתה שמעולם לא עשתה זאת וקבלה על כך שהוא משתמש בשמו של אחיו וגוזר קופונים במופעים על שמו, בשעה שכל הזכויות שייכות לבנם המשותף, גילי, ״שלא רואה אגורה מההופעות של אמנון בשיריו ובשמו של זהר״. לדבריה, גילי פוחד מאמנון בגלל דברים שהיו ביניהם בעבר.

אמנון, הבנתי שפתחת על גילי וברכה.

״נכון״.

ברכה, שמעת מה אמנון אמר עלייך?

״כן. שמעתי, ואני לא מעוניינת להגיב״.

זוהר ארגוב זוכה עם הפרח בגני  (צילום: יצחק אלהרר, סקופ 80)
זוהר ארגוב זוכה עם הפרח בגני (צילום: יצחק אלהרר, סקופ 80)

 >לטקס חנוכת בניין הלב ע״ש אייל עופר בבית חולים רמב״ם בחיפה הגיעו מרילין ואוליביה עופר, כל חברי הנהלת בנק מזרחי טפחות, אלי יונס, אלדד פרשר, משה לארי, משה וידמן, מנכ״ל צים אלי גליקמן, יהודית ואבי טיומקין, אלי אלרואי, וכל הנהלת בית חולים רמב״ם. בלט בהיעדרו האח הצעיר, עידן עופר. הסיבה ביזארית: מבית החולים שלחו את ההזמנה של עידן לנמען אחר, ולכן היא לא הגיעה ליעדה.

תגובת בית חולים רמב"ם: "אורחים רבים נכחו ביום חמישי בחנוכת בית החולים המתקדם ביותר בארץ לרפואת הלב על שם אייל עופר. למרבה הצער, בשל תקלה טכנית שחלה אצלנו, מספר קטן של מוזמנים מכובדים לא קיבלו את הזמנתם, אחד מהם עידן עופר, ואנו מצרים על כך".

 >המון מזל טוב לאביטל ושלו חוליו על לידת בנם הרביעי בבית החולים איכילוב. מדובר בבן זכר, לאחר שלוש בנות. פרט לגידול הילדים, אביטל פועלת בשורה של מיזמים פילנתרופיים בארץ, ושלו הוא המייסד והמנכ״ל של חברת NSO, חברת הסייבר והריגול הבינלאומית שערכה, כביכול ולכאורה, ביקור בסלולרי של עד המדינה מומו פילבר.

שמעון אליעד זכה  בתחרות הזמר החרדית, "למנצח שיר מזמור", שם חיפשו את הדבר הבא בענף הזמר החרדי. הבוקר הוא כבר משחרר סינגל ראשון לאוויר, שיר בשם "מלך". אליעד מסמן גם את הקהל החילוני כקהל יעד. "הזמר החרדי פותח לבבות של כל המחנות וכל הרבדים בעם. אם יתנו לי צ'אנס וישמיעו אותי בתחנות הרדיו החילוניות, אני יכול להעביר מסרים של פיוס וקרבה בין המחנות שהפכו לצערי למרוחקים ושונאים"

שמעון אליעד נבחר לזמר הבא בעולם החרדי. אמש זכה בתחרות "למנצח שיר מזמור", שהיא מעין "דה ווייס" בגירסא החרדית. השופטים שהכתירו אותו הם חיים ישראל, מגדולי הזמר החסידי, יואלי דיגמן, מנצח ומפיק מוסיקלי ועמירם בן לולו, עורך מוסיקלי בתחנת רדיו "קול ברמה".

אליעד גבר על 9 מתמודדים אחרים בגמר וסיים את התחרות בגרסת קאבר חרדית לשיר המפורסם: "יש דברים נסתרים". הזוכה הוא דתי בן 29 שגר באלומה, מושב הסמוך לקרית גת.

 אליעד משמאל והמפיק סרוסי (צילום: איל מלכה)
אליעד משמאל והמפיק סרוסי (צילום: איל מלכה)