בסוף השבוע נערכה החתונה המרגשת של בריטני ספירס עם בן הזוג שלה בחמש השנים האחרונות סם אסגרי, אבל נראה שזה היה אירוע מעורב רגשית למרות כל השמחה והחיוכים. למרות שהתחילה פרק חדש בחיים בו זכתה שוב לעצמאות שלה, ויכלה לבחור להתחתן - אחרי תקופה ארוכה בהם נאבקה הזמרת באביה ג'יימי שהחזיק באופוטרופוסת מלאה עליה, ולאחר שבאה בטענות כלפי אמה ואחותה על שלא עשו דבר, אף אחד מבני המשפחה שלה לא היו נוכחים בחתונה - כולל שני הבנים שלה שון פרסטון בן 16, וג'יידן, בן 15, אותם היא חולקת עם בעלה לשעבר קווין פדרליין.

עורך דינו של פדרליין, מארק וינסנט קפלן, מסר למקורות מעבר לים ביום חמיש האחרון: "למרות שהבנים לא יהיו נוכחים, קווין והבנים שמחים בשביל בריטני ומאחלים לה ולסם כל טוב בהמשך הדרך". ומה הסיבה בעצם שהבנים לא התייצבו ללוות את אמם ביום מרגש זה? עוד נמסר מעורך הדין כי "הם חושבים שהפוקוס של היום הזה צריך להיות בבריטני וסם, והם מאוד שמחים על כך שהיא מתקדמת".

מי שכן הגיעו לחלוק כבוד לכוכבת הפופ בת ה-40 הם חבריה פריס הילטון, מדונה האגדית, דרו ברימור, דונטלה ורסצ'ה שאפילו הייתה אחראית לשמלת הכלה שלה, הראפר וויל אי אם, סלינה גומז ואחרים.

View this post on Instagram

A post shared by Wonderland (@wonderland)