אייל גולן הופיע בסוף השבוע האחרון בשתי הופעות גולד בבלומפילד לציון 30 שנות קריירה. שתי האקסיות המיתולוגיות ואימהות ילדיו היו שם בשורה הראשונה לפרגן, אילנית לוי שהגיעה עם אלירז שדה לצפות בין היתר בבתה אלין במופע ראשון, ורוסלנה רודינה שהגיע עם בנה יאן גולן שגם נתן גיחה קצרה לבמה. ניכר העדרותה של דניאל גרינברג, הגרושה הטרייה ואם ילדיו מיאל ורון.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גרינברג כידוע עברה אמש ניתוח להחלפת שתלים, אבל בחרה שלא להגיע למופע של הגרוש, מה שעורר לא מעט שאלות בעיקר כי אלין גולן שהייתה מקרובת לגרינברג הופיעה בפעם הראשונה על הבמה..

 העוקבים מיהרו לשאול אותה מדוע לא הגיעה לפרגן לאייל יחד עם כל נשותיו והיא השיבה בכנות: "לא הייתי בהופעות, שמחתי לראות והיה נראה וואו כרגיל. 'הנשים שלו'? אני לא אישה של אף אחד, ומן הסתם שהייתי שמחה לראות את הנסיכה שלי מופיעה על הבמה בפעם הראשונה, אלין ואני עברנו שנים מאד משמעותיות יחד ודיברנו המון על הנושא ולא אשקר כאב לי שלא אהיה לצידה ברגע הכל כך משמעותי שלה, אבל באותה נשימה גם עשיתי הפרדה, בין הרצוי למצוי ולא ראיתי סיבה מספיק מוצדקת להגיע להופעה אז בחרתי שלא. יש לי כבוד לסובבים אותי ולאנשים שנמצאים כיום בחיי. בעזרת השם בהופעה הראשונה של אלין אני בשורה הראשונה רוקדת על הכיסאות".