כוכבת העונה הראשונה של "האח הגדול" עינב בובליל ציינה אתמול את חגיגות יום הולדתה ה-37, וקיבלה משלוחי ענק של זרי פרחים, בלונים ופינוקים שכל אישה תשמח לקבל. בובליל שנמצא בהריון חמישי שהיה לא מתוכנן, חשפה השבוע בסרטון מיוחד שהפיקה, כי היא מצפה לבת נוספת.

כעת החליטה כוכבת האח הגדול לברך את עצמה בפוסט הודייה לרגל חגיגות יום ההולדת ולקראת הלידה הצפויה. בפוסט ששיתפה עם תמונה שלה לצד כל זרי הפרחים שקיבלה אמש כתבה "תודה,  פשוט תודה מה עשיתי טוב בחיי שזכיתי להיות מוקפת בכל כך הרבה אהבה? תודה להשם יתברך על הזכות הענקית הזאת להיות כל כך נאהבת ,המילים של המשפחה שלי החברות שלי האנשים שאני עובדת איתם , אתן חברות / עוקבות יקרות שלי. גרמתן לי לדמוע היום המון המון פעמים.יש לי את הזכות להיות אמא בראש ובראשונה, אשת איש, אשת עסקים מצליחה, חברה, אחו , ילדה וכל מה שחלמתי להיות שהייתי קטנה" כתבה.

עוד הוסיפה לסיום "אאחל לעצמי ביום הולדתי ולכולן שהשם הטוב והמטיב יברך אותי בבריאות הגוף והנפש בנחת באושר שכל משאלות ליבי יתגשמו לטובה ולברכה שבע״ה אצא מחדר ניתוח בריאה ושלמה בידיים מלאות עם הנסיכה החדשה שלי ,תודה אלוקים אני אוהבת אותך אין עוד מלבדך אני כלום בלעדייך".