זמן קצר אחרי שנחשף כי השחקן והבדרן עפר שכטר יינשא בקפריסין לבחירת ליבו קסניה, לאחר שנה של זוגיות מתחת לראדר, בישרו השניים כי הם מצפים לבן בכור. שכטר שעורר רעש רב בעקבות הנישואים המפתיעים וההריון שנחשף, נבחר לשמש הפרזנטור החדש של "שופרסל אונליין", שם ישחק את הילד הנצחי בפרסומת חדשה שתעלה בקרוב במסכי הטלוויזיה. 

עפר שכטר (צילום: ערן לוי)
עפר שכטר (צילום: ערן לוי)

בין טייק אחד לאחר תפסנו את שכטר לשיחה מלב אל לב על החתונה המפתיעה, ההכנה לקראת התואר החדש כאבא, השמועות שנפוצו במשך שנים על כך שהוא בארון והאם האקסיות טלי שרון ושירי מימון התקשרו לברך על הבשורות המשמחות. "אנשים חושבים שאני גיי, עדיין חושבים. המשפחה שלי חושבת שאני גיי, קסניה חושבת שאני גיי, 'אתה בטוח שאתה לא גיי?'. זו הייתה השמועה עליי הרבה שנים. זה גם מה שקיבלתי ברחוב: 'אה, אתה לא גיי?'. אין לדעת", אמר שכטר על השמועות שנפוצו לפני הכרזת החתונה.

איך זה לחזור לכותרות בהקשר לחיים האישיים שלך?
"אני לא הבנתי שזה הולך לקרות. תכננתי חתונה קטנה בקפריסין, כבר סידרתי הכל - רק המשפחה והייתי בטוח שאף אחד לא ידע מזה. איכשהו זה יצא, אני לא יודע איך. מישהו מאוד קרוב אליי הוציא את זה. אני הכי תמים בעולם. אני חושד באבא שלי, סתם, מישהו הוציא את זה וזה התפוצץ ואמרתי 'טוב אני אזרום עם זה'. אז אני הולך עם הזרם ונהנה מזה גם. אשתי קסניה, אשתי לעתיד, ארוסתי אומרת לי 'אני איתך בכיף'".

מתי החתונה קורית?
"עוד שבועיים, פלוס מינוס".

עפר שכטר, קסניה (צילום: אמיר יעקובי)
עפר שכטר, קסניה (צילום: אמיר יעקובי)

לא מפחיד השינוי המהיר מרווק נצחי לאיש משפחה?
"האמת שזה היה מטורף, זה שינוי של רגע. בחיים לא גרתי עם בחורה, אני בן 41, זו הבחורה הראשונה שאני גר איתה. לפרקים בהתחלה זה היה מדהים וגם נורא מפחיד אבל קסניה מדהימה ומרגיעה אותי ואני כל כך סומך עליה שהפחדים התפוגגו". 

כמה גיל הוא פקטור בקביעת המהירות של הדברים?
"היו מחשבות בהתחלה שזה רץ נורא מהר אבל היינו לא מודעים ומשהו קרה ומשך אותנו והלכנו איתו וככל שעובר הזמן אנחנו מבינים שעשינו נכון כי אנחנו יותר ויותר מתחברים. הגיל הוא פקטור מאוד רציני, לא כי אני בלחץ, אני ממש לא בלחץ אבל בגיל 41 אתה רואה כל כך הרבה, שכשאתה רואה משהו שונה אז זה ברור. זה היה ברמת הפגישה השנייה ידענו שזה זה ואמרנו שאין טעם לחכות. אחד הדברים שלמדתי מקסניה זה להפסיק להיות לעצמי ולחשוב על הסביבה ולתת מעצמך למישהו אחר". 

איך את מתכוננים לחתונה?
"אנחנו לא מתכוננים האמת, שנינו הכי זרקנים בנושא הזה. אני אתמול קניתי בגדים, מכנס קצר, הכי קז'ואל כזה. אנחנו לא מתרגשים מהחתונה, יותר הילד מרגש אותנו". 

יש לך כמה אקסיות מפורסמות כמו טלי שרון ושירי מימון. הן התקשרו להגיד מזל טוב?
"טלי שלחה לי 'מזל טוב', חמודה. שירי שלחה לי באינסטגרם, פליציק המתוקה, אבל אני יודע שהיא שמחה בשמחתי. היא חושבת שזה כדי שתקנא אבל זה אמיתי, אני באמת התאהבתי". 

יש לך היסטוריה של ילד רע מתקופת אקזיט, תראה את זה לילד?
"ברור שאני אראה לו אם הוא ירצה. אני מסתכל על זה היום ואני אומר שזה שטויות, זה היה סקנדל מטורף אבל אני פותח את האינסטגרם היום והכל רק תחתים, אז הוא יראה את הטוסיק של אבא שלו? זה לא סיפור". 

עפר שכטר ובת הזוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עפר שכטר ובת הזוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)