רגע לפני שהסעיר את המדינה בהתבטאויותיו נגד נבחרי הליכוד, חזר גדי סוקניק מארה"ב אחרי שחצה באופנוע את היבשת לרוחבה עם שני חברים. המסע, שנמשך כשבועיים, עבר דרך מדינות הדרום, רק בדרכים כפריות, כולל שורה של מדבריות בחום של מעל 40 מעלות.
סוקניק, לא עדיף קל"ב, דובאי?
"זה היה מסע אפי, מפרך ומרתק. בין מדינות, נופים ואנשים בחצר האחורית של אמריקה, שבה נראה לעתים שהזמן קפא מלכת".
איך האינטליגנציה של רוכבי האופנועים? יותר גבוהה מזו של חברי הכנסת מהליכוד?
"חוזר ואומר: יש בסיעת הליכוד רק 'כמה' חברי כנסת שעושים בושות לחבריהם ולבוחרים ושאפילו נתניהו מנסה להתנער מהם".

גדי סוקניק (צילום: אביב חופי)
גדי סוקניק (צילום: אביב חופי)

> ח"כ ויו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר ביקר בעמותת "למען חיות הבר" בהוד השרון והודיע כי יסייע בגיוס הכספים למען המשך פעילות העמותה אלכס קושניר: "פגשתי אנשים מדהימים שמקדישים את כל חייהם כדי להציל חיות בר פצועות וחולות, שאילולא העמותה היו נשארות לגסוס. ציפורים, תנים וקיפודים הם רק חלק מהחיות שמקבלות טיפול מסור. אביהוא שרווד מנהל המקום סיפר לי שבכל רבע שעה נכנסת חיה פצועה לטיפול , וסה״כ עשרת אלפים חיות בשנה!  אנחנו נעשה הכל כדי לסייע ולתמוך בפעילות ההומנית והמדהימה שהם עושים מידי יום".

אלכס קושניר (צילום: מיכל אקרמן)
אלכס קושניר (צילום: מיכל אקרמן)

> רונית ואבישי פותחים הכל- בגילוי לב בפודקאסט חי  משוחחים זה עם זו ובשיתוף קהל,  על אהבה, זוגיות, אינטימיות, תשוקה, סקס, פרידות, 
בגידות, שברון לב, באמצע החיים. אישה וגבר באמצע החיים, עברו המון וגם את גיל 50. מוכנים כעת לפתוח הכל!

רונית נוביק, יוצרת רב תחומית, כותבת מאמרים, כתבות ופרוזה. משחקת, מלחינה, שרה, ציירת עם תערוכות בארץ ובחו"ל. כיכבה במופע "חשמל" גם בהבימה, וכיום מופיעה במופע "שינויים ומנטורית בתחום האישי והזוגי. אבישי מתיה, אחד השמות הידועים, המוערכים והמשפיעים בתעשיית המוסיקה הישראלית ב-35 השנים האחרונות, בעקבות פעילותו הרבה כיזם, מפיק, מבקר מוסיקה ישראלית ועורך מוסיקלי, ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט ועל הבמות. כיום מטפל, מאמן ומנטור בתחום הזוגי והאישי.

 > כנראה שליאורה נמצאת ברשימת התפוצה המורחבת של הודעות הוואטסאפ של איוב קרא, ולכן היא מעודכנת בכל צעד ושעל של סגן השר והח"כ הססגוני לשעבר. הנה דוגמית קטנה להתרשמות: ״חברות וחברים יקרים. נפגשתי עם שר ההסברה של עזרביג׳אן (השגיאה במקור - לג"ש), ידיד ישראל, חברי הטוב, פואד מוראטוב, במשרדו בבאקו. לאחר סיור בגבול האיראני ואזור קראבאך. הייתה לי גם הזכות להיות במפגש חשוב עם סגן הנשיא, חכמאת חיג׳אייב, ועם נציגים שהוזמנו מכל העולם. בשיחה הצעתי שארה״ב וישראל יפעילו את השפעתם הטכנולוגית לחיבור וברית בין המדינות דוברות האזרית והטורקית, להעצמה כלכלית וביטחונית מול האימה שזורעת איראן באזור ולתאם מהלכים עם ברית בני אברהם של סעודיה, ישראל, מצרים ובכלל״.

איוב קרא (צילום: אלוני מור)
איוב קרא (צילום: אלוני מור)

קרא, מטעם מי אתה נוסע לפגישות האלו?
״מטעם המרכז הכלכלי לשלום שאני הקמתי כדי להביא ליחסים של שלום כלכלי בין מדינות, ושותפים איתי גורמים מכל העולם ולא על חשבון איש בישראל״.
אז מי הגורם שמממן את הפעילות?
״חלק מכיסי וחלק מהגורמים המזמינים״.
ליאורה גם ניסתה לקושש תשובה מטעם המרכז הכלכלי לשלום, אך לא היה באתר דבר מלבד העלאת קרנו של קרא.
קרא, זו שוב אני. איך מגיעים למנכ"ל של המרכז הכלכלי לשלום?
״אין מנכ״ל כי אין לנו, ועוד לא גבינו כסף מאף אחד. אנחנו בהתארגנות ובודקים איך לפעול״.
אז איך יש אתר? איך יש כבר מימון לנסיעות שלך? תרומות?
״יש אתר, אבל אין תורמים ואיש לא תרם. הכוונה היא לעשות ארגון מחדש. הנסיעות שלי לא בשם המרכז, הן פרטיות לגמרי״.
אמרת לי שאתה נוסע מטעם המרכז.
״הכוונה לאג׳נדה. לחזק את הרעיון של השלום הכלכלי שהובלתי. אני לא צריך להיות מטעם אף אחד כדי לפעול למטרות שעבורי הן החשובות ביותר. אני אדם פרטי ושמח שאני כזה וזכותי לפעול בעולם באופן הכי כיפי ומתאים לי. אני משאיר את הפוליטיקה והתקשורת לאחרים״.
אבל מי איתך בעמותה?
״אין חברי עמותה. הכל הוקפא״.