עינב בובליל כוכבת הריאליטי שהתפרסמה לראשונה בעונה הראשונה של "האח הגדול" יוצאת נגד התכנים הנמוכים המשודרים העונה. בובליל שנמצאת בהריון חמישי, שיתפה את רבע מיליון עוקביה ברשתות החברתיות בביקורת הקשה שהטיחה נגד הדיירים והאלימות המשודרת העונה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רגע אחרי שצפתה בפרק אמש העלתה בובליל סרטון ואמרה: ״הדיירים באח הגדול עושים תחרות מי יותר בריון, מי יותר צעקן מי ישפיל הכי הרבה, כנראה הם חושבים שזה מה שהולך, ונכון שיש לזה עבר, אלו שעשו רעש, בריונים מכות וקללות זכו באהבת הקהל, אבל ב-2022 זה כבר פחות מתאים, אני רואה עם הבנות שלי ומתבאסת שהן רואות דברים כאלה. קצת קשה לצפייה, אני אומרת את האמת״.

עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)
עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)

אלא שעל הדברים שאמרה קיבלה בובליל ביקורת שהיא צבועה כי היא בעצמה הייתה בין הצעקניות בבית. ״אז נכון", השיבה בובליל והוסיפה: ״אבל בחיים לא קיללתי, בחיים לא השפלתי, בחיים לא עשיתי חרם. אנחנו גם מדברים על זמנים אחרים, לפני 13 שנים לא הייתה מודעות למה שיש היום. זה היה עולם אחר, והיום אנחנו חיים במציאות שונה. לילדים שלי בני 11 ו12 אין מה לראות בתוכנית כזאת". בנוסף יצאה נגד הזוג דיאן ונתנאל, וקראה לעוקביה לא להצביע להם כדי שיצאו מהבית ויבינו שבריונות זאת לא הדרך, וסיכמה את הדברים: ״אני הזדעזעתי ממה שראיתי שם״. 

עינב בובליל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עינב בובליל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)