למרות שכל יום זה חגיגות האהבה של יעל שלביה ועומר אדם, ואחרי שקנה לה במתנה שעון יוקרתי בשווי מאות אלפי שקלים, בעוד שבועיים יצויין יום האהבה הרשמי של ט"ו באב ולרגל היום המרגש יצטרך הזמר להערך בהתאם. עד שזה יקרה ורגע אחרי שחזרה מהחופשה במיקונוס עם הזמר, נותנת שלביה תזכורת ליום האהבה ומצטלמת לקמפיין ט"ו באב של רשת "זר פור יו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הדוגמנית התייצבה על סט הצילומים לצד עשרות זרי פרחים וחשפה ששם החיבה שלה מאז ומעולם היה ״פרח״, ככה מכנים אותה כל חבריה מזה שנים. עוד סיפרה שזאת סגירת מעגל עבורה כי העבודה הראשונה שלה בקריירת הדוגמנות הייתה לחנות זר פור יו בנהריה. שלביה התייחסה גם לסערת ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון ולחברה החדשה של האקס, ברנדון קורף.

יעל שלביה (צילום: עדן גניש)
יעל שלביה (צילום: עדן גניש)

את במקום שהוא סוג של גן אירועים. את רואה את עצמך בעתיד הקרוב כלה?
"אני חושבת שזה חלום של כל בחורה, ברור בעזרת השם".

בילית בשבוע שעבר במיקונוס עם עומר והמשפחה שלו. איך היה?
"היה מדהים".

החופשה הגיעה רגע אחרי הסערה על ההופעה שלו בפארק הירקון. הסערה מוצדקת לדעתך?
"אני לא חושבת שזה העניין של מוצדקת או לא מוצדקת. עומר, אני יודעת אישית כמה הוא התכונן להופעה הזאת וכמה היא הייתה חשובה לו. כל הדברים שקרו מסביב פחות קשורים אליו אלא לאנשים אחרים. לפעמים אתה מתכנן תוכניות וקורים דברים שלא בשליטתך. עומדות להיות הופעות מדהימות והוא בא במהלך מרגש ומהמם וזה רק מראה כמה אכפת לו והכל לטובה".

האקס ברנדון קורף יוצא עם מישהי שמזכירה אותך שתי טיפות מים. קצת מוזר לא?
"את חושבת שהיא מזכירה אותי שתי טיפות מים? האמת שאני לא כל כך מכירה אותה, אני לא יודעת איך היא נראית במציאות. כנראה זה הטייפ שלו, הגיוני".

יעל שלביה (צילום: עדן גניש)
יעל שלביה (צילום: עדן גניש)