מאיה ורטהיימר ידועה בתור שחקנית מוכשרת אבל לא פחות, גם בתור אחת מאושיות הרשת הגדולות ביותר במדינה. עם חשבון אינסטגרם המונה כחצי מיליון עוקבים, נוהגת השחקנית לשתף לרוב בקמפיינים וסרטונים מתוקים של ביתה הקטנה אסיה, אולם מדי פעם היא גם יודעת לעורר סערות ציבוריות כשהיא לא מפחדת להביע דעה נגד התנהלות לא תקנית של חברות גדולות במשק.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחרי שפנתה לחברת האופנה "עדיקה" בבקשה לייצר בגדים וקמפיינים פחות פרובוקטיביים למתבגרות שרוכשות את המותג, במהלך שעורר סערה אמיתית בעולם האופנה, כעת היא מפנה את הזרקור דווקא לתחום אחר ויוצאת נגד חברת שליחויות האוכל "wolt".

ורטהיימר שמבלה בשבועות האחרונים בתל אביב אחרי הרילוקיישן שעשתה עם בעלה אסף זמיר לניו יורק, נתקלה אתמול (ראשון) בשליח של חברת wolt שנהג בצורה חסרת אחריות לטענתה, ופנתה באינסטגרם באופן ישיר לחברה כשהיא מבקשת מהם לקחת אחריות על השליחים שלהם שמסכנים באופן יומיומי הולכי רגל תמימים.

מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

החברה נענתה לבקשתה והציגה הסבר לפיו בטיחות בדרכים זה נושא שנמצא בראש סדר העדיפויות שלהם והבטיחו כי הם מטפלים בחומרה בכל שליח שמסכן חיי אדם על הכביש ועל המדרכות. עוד הוסיפו נציגי החברה שלכל שליח שלהם יש מספר אישי לזיהוי הכתוב על תיק השליחויות, אבל הכוכבת לא הסתפקה בזה והחליטה לצאת לשטח לברר בעצמה עד כמה מדובר בפתרון אפקטיבי וחזרה זועמת.

בסדרת סטוריז שהעלתה כתבה: "אין לי דרך לראות שום מספר על התיקים. אני עצבנית ואני הולכת להיות השוטר הרע". עוד הגדילה לעשות כשהיא צילמה שליחים של החברה מסתירים את מספרי הזיהוי שלהם ודרשה מהם לחשוף אותם: "אני מעוניינת שהמספר הזה יהיה בענק על התיקים ובכל הצדדים וגם על החולצות של השליחים. יש לי אפס סובלנות לדבר הזה. הכח בידיים שלנו ואני הולכת להשתמש במדיה הזאת של הרשת כדי לדברר את העניין", הוסיפה. 

מ-Wolt ישראל נמסר: 
"בטיחות בדרכים היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו מגלים אפס סובלנות לגבי עבירות תנועה ומדגישים זאת לכל אחד מהשליחים.

בוולט פועלת מחלקה שמטפלת בכל פנייה או תלונה בנושא נהיגה של שליח ובמידת הצורך מסיימת את ההתקשרות עם השליח וחוסמת אותו מביצוע משלוחים בוולט.

בשנה האחרונה אכן התחלנו למספר את תיקי השליחים כדי שגם באופניים חשמליים נוכל לזהות את השליח ואנחנו פועלים כל הזמן כדי להשתפר בנושא הזה. בנוסף, אנחנו פועלים על מנת לפתח פתרונות טכנולוגיים ואופרטיביים, בין היתר בשיתוף המשטרה, עיריית תל אביב והרלב"ד ".

מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)