השחקן ההוליוודי בראד פיט שמקדם את סרטו החדש "רכבת הקליע" בשטיחים אדומים בפרמיירות שונות, צריך להתמודד כעת גם עם ממשיכת דרכו, בתו בת ה-16 שילה ג'ולי פיט, שנראה שכובשת את הטיקטוק לאחר שכישורי הריקוד שלה הפכו לויראלים ברשת. בפרמיירה לסרט נשאל השחקן על בתו שילה וכישורי הריקוד המרשימים שלה. "זה מעלה דמעה בעין, כן", אמר והוסיף שהיא "יפה מאוד".

פיט ציין שבתו בהחלט לא קיבלה ממנו את הכישרון הזה ("אני מר שתי רגליים שמאליות") ושהוא נהנה לראות אותה מחבקת את כישוריה המדהימים על רחבת הריקודים. "אני אוהב שהילדים מוצאים את הדרך שלהם, מוצאים דברים שהם מתעניינים בהם ופורחים", אמר פיט. מקור אמר ל-US Weekly שהוריה של שילה "גאים בה מאוד". "לא תהיה להם בעיה אם היא תרצה להפוך למקצוענית, אבל הם לא דוחפים אותה בשום אופן", אמר המקורב.

@user840706939513 #shilohjoliepitt "No copyright intended." "I do not own the music in this video/rights to this music." "I do not take credit for this video. I #fyp ♬ original sound - user840706939513

שילה היא לא הסיבה היחידה של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט להיות גאים בילדיהם. בתם זהרה בת ה-17 התקבלה למכללת ספלמן באטלנטה וג'ולי פרסמה תמונה עדכנית של הסטודנטית שזה עתה חגגה את האירוע. "זהרה עם אחיותיה לספלמן!" כתבה האמא הנרגשת. "ברכות לכל התלמידים החדשים שמתחילים השנה. מקום מאוד מיוחד וכבוד שהתקבל בן משפחה בתור תלמידה של ספלמן”. גם ג'ולי הראתה את כישורי הריקוד שלה בטקס הפתיחה של בתה.